Macierzyństwo jak z horroru. Nowa produkcja studia A24 w reżyserii Mary Bronstein [ZWIASTUN]
Autor: Anna Rupacz
11-08-2025
![Macierzyństwo jak z horroru. Nowa produkcja studia A24 w reżyserii Mary Bronstein [ZWIASTUN]](https://kmag.s3.eu-west-2.amazonaws.com/articles/6899c7729f50fc6d7ffe2c4e/Screenshot%202025-08-11%20at%2011.57.02.png)
Do sieci trafił zwiastun „If I Had Legs I'd Kick You”, mrocznego dramatu psychologicznego Mary Bronstein z Rose Byrne w roli głównej. Produkcją zajmie się studio A24. Zapowiada się obiecująco.
Polecane

WCHUJ – czy Wydział Chemii najstarszego uniwersytetu w Polsce zmieni niefortunną nazwę?

Czym jest kultura ballroom i związany z nią voguing? To nie tylko taniec, lecz przede wszystkim społeczność

Andy Warhol w Polsce! Niezwykła wystawa prac artysty
![Nowy horror twórców „Get Out”, „Us” i „Nope”. Tym razem mroczna tematyka sportowa [ZWIASTUN]](https://kmag.s3.eu-west-2.amazonaws.com/ckeditor/0/him%20movie.png)
Nowy horror twórców „Get Out”, „Us” i „Nope”. Tym razem mroczna tematyka sportowa [ZWIASTUN]
![„Together” Michaela Shanksa – nowe reguły horroru romantycznego [RECENZJA]](https://kmag.s3.eu-west-2.amazonaws.com/articles/6894a6c59f50fc6d7ffe2b1a/image001-2.jpg)
„Together” Michaela Shanksa – nowe reguły horroru romantycznego [RECENZJA]

6 niepokojących i intrygujących filmów z latem w tle
Polecane

WCHUJ – czy Wydział Chemii najstarszego uniwersytetu w Polsce zmieni niefortunną nazwę?

Czym jest kultura ballroom i związany z nią voguing? To nie tylko taniec, lecz przede wszystkim społeczność

Andy Warhol w Polsce! Niezwykła wystawa prac artysty
![Nowy horror twórców „Get Out”, „Us” i „Nope”. Tym razem mroczna tematyka sportowa [ZWIASTUN]](https://kmag.s3.eu-west-2.amazonaws.com/ckeditor/0/him%20movie.png)
Nowy horror twórców „Get Out”, „Us” i „Nope”. Tym razem mroczna tematyka sportowa [ZWIASTUN]
![„Together” Michaela Shanksa – nowe reguły horroru romantycznego [RECENZJA]](https://kmag.s3.eu-west-2.amazonaws.com/articles/6894a6c59f50fc6d7ffe2b1a/image001-2.jpg)
„Together” Michaela Shanksa – nowe reguły horroru romantycznego [RECENZJA]


