Advertisement

W Nowym Jorku pokazano kolekcję Moschino [tv] H&M. Na wybiegu m.in. Naomi Campbell, Gigi i Bella Hadid, Winnie Harlow i Joan Smalls

Autor: KO
25-10-2018
W Nowym Jorku pokazano kolekcję Moschino [tv] H&M. Na wybiegu m.in. Naomi Campbell, Gigi i Bella Hadid, Winnie Harlow i Joan Smalls

Przeczytaj takze

Już niedługo do sklepów trafi kolekcja Moschino i H&M, której lookbook niedawno prezentowaliśmy, a tymczasem 24 października w Nowym Jorku z wielką pompą odbył się jej premierowy pokaz. Wśród gości znaleźli się między innymi Paris Jackson, Frances Bean Cobain, Miles Richie i oczywiście dyrektor kreatywny Moschino, Jeremy Scott, a także szereg gwiazd, redaktorów międzynarodowych mediów oraz influencerów. Mamy zdjęcia z pokazu i specjalne wideo. W kolekcji znalazło się dużo skóry, złota i Myszki Miki, a także... odzież dla zwierząt domowych.
Na wypełnionym billboardami wybiegu, przypominającym oświetlony Times Square w Nowym Jorku czy klasyczny musical, kolekcję Moschino [tv] H&M prezentowały między innymi: Gigi oraz Bella Hadid, Winnie Harlow, Joan Smalls oraz supermodelka Naomi Campbell.
- Kolekcja Moschino [tv] H&M jest prezentem dla moich fanów - chciałem dać im jak najwięcej z Moschino, starałem się uwzględnić wszystkie składniki, których można by się spodziewać po jednym z moich show - couture inspirowane kreskówkami, zmieszane ze street stylem, charakterystycznym dla hip-hopu efektem „bling bling”, aby stworzyć Moschino total look- mówi Jeremy Scott.
- Podczas show Moschino [tv] H&M mieliśmy dużo zabawy podróżując do świata Moschino stworzonego przez Jeremy'ego, któremu w każdym elemencie kolekcji udało się zamknąć poczucie humoru i radość"- dodaje Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor H&M.
Makijaże podczas show były autorstwa jednej z najbardziej znanych wizażystek na świecie, Pat McGrath, która przy tworzeniu looków wykorzystała kosmetyki H&M Beauty. Po ukłonie Jeremy'ego, którym zamknął pokaz, rozpoczęła się impreza - na deckach grał Diplo. Dla gości dostępny był ekskluzywny pop-up store Moschino [tv] H&M, dający możliwość zakupu kolekcji. Przez całą noc goście mogli dosłownie wkroczyć w świat Moschino [tv] H&M poprzez specjalną aplikację VR.
Kolekcja pojawi się w wybranych sklepach H&M na całym świecie, a także w sklepie internetowym marki, 8 listopada.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement