Niemałe poruszenie wywołały również kampanie reklamowe Lantinka, a jeden z najbardziej charakterystycznych projektów z kolekcji mieli na sobie Alex Consani i Chandler Frye na na sejsjach okładkowych magazynu Dust.
Niedługo po marcowym pokazie ogłoszono, że Lantink obejmie stanowistko dyrektora kreatywnego domu mody Jean Paul Gaultier. Debiut ten, zaprezentowany podczas minionego Paryskiego Tygodnia Mody, wywołał niemałe poruszenie. Z jednej strony wielbiciele Gaultiera zauważają nawiązania do poprzednich, archiwalnych już kolekcji, z drugiej jednak zarzucają mu odejście od oryginalnej koncepcji i ducha kultowego projektanta.
Zawsze znajdą się głosy przeciw, szczególnie jeśli chodzi o debiuty i domy mody, które mają jasno określoną wizję i sukcesywnie ją pielegują. Zdaje się jednak, że Lantink celowo prowadzi pewnego rodzaju grę z odbiorcami swoich projektów, a za swój cel przyjął szokować i eskperymentować. Jak widać, skutecznie.