Urodzony w Polsce Panszczyk wyjechał na studia do Holandii, a przed przenosinami do Nowego Jorku pracował dla Cholé w Paryżu. Fogg poznał w 2011 roku podczas nauki w nowojorskiej Parsons School of Design – własną markę założyli w 2013 roku, a w 2015 po raz pierwszy pokazali się na New York Fashion Week.
I choć zdrowy rozsądek podpowiadałby, że marka Area skazana jest na upadek, w tym roku po raz kolejny podbiła serca publiczności nowojorskiego Tygodnia Mody. Znalezienie ich w wyszukiwarce graniczy z niemożliwością. Area (ang. obszar, miejsce) nie ma zaplecza PR-owego, sponsorów, ani inwestorów – co więcej, nie produkuje nawet ubrań w tradycyjnym tego słowa znaczeniu. Za to płynnie mówi językiem pięknego maksymalizmu, jedwabiu, satyny, lam, koronek i kryształów
Podczas tegorocznego festiwalu Coachella, Area znalazła się na trzecim miejscu pod względem wzrostu wartości medialnej. Prześcignęły ją jedynie Revolve i Fashion Nova – a nie można nie zauważyć, że obie te marki ładują tysiące dolarów w strukturę marketingową. Area nie wydała nawet centa, a mimo tego w ich kreacjach pokazała się zarówno Katy Perry, jak i Kendall Jenner. W rzeczy samej, Jenner jest jedną z najbardziej zagorzałych fanek marki, noszącą ubrania i postującą o tym już od 2015 roku.
Instagramowy profil Area dowodzi, że ta miłość rzeczywiście rezonuje w świecie celebrytów. Znajdziemy tu Arianę Grande pozującą ze swoim psem w kurtce i topie ze sztucznego futra w kolorze fuksji oraz Indyę Moore w tęczowych kryształach na paradzie równości w Nowym Jorku. Nie można też zapomnieć o Michelle Obamie, która czarny garnitur z kryształowymi frędzlami założyła na promocję swojej książki Becoming.
W kolekcji na wiosnę i lato 2020, która niedawno pokazana została na Tygodniu Mody w Nowym Jorku, zobaczyć można jedne z najbardziej pysznych dotychczasowych kryształowych kreacji duetu Fogg i Panszczyk. Wystarczy wspomnieć, że jedna z kryształowych sukien musiała zostać wykonana przez producenta mebli – jest tak obfita, że żaden z wytwórców biżuterii nie podjął się tego zadania, więc wyprodukowana została bardziej jak kandelabr.
Na wybiegu zagościł przepych, błysk i skandal, a do tego dziwaczna, przykuwająca oko biżuteria. Ograniczona paleta kolorów – złoto, biel, i czerń – uświetniona została wszechobecnymi kryształami, w których odbił się każdy kolor spektrum.