Rozdział „Rendez-vous” stanowi zbiór wrażeń między snem a jawą, ukazuje relację bohaterek, w tańcu przypominającym przedwojenne tango. "I Can Boogie" w niespiesznym, nastrojowym wykonaniu Joanny Kulig towarzyszy grze spojrzeń, gestów i niedomówień, jaka rozgrywa się między bohaterkami.
– Współczesna kobieta może wybrać swoją rolę i w tańcu, i w życiu. W filmie Jeanne Damas i Joanna Kulig zostają celowo skontrastowane, jedna nosi czarną kopertową sukienkę, druga - obszerną koszulę, jakby wyjętą z męskiej szafy – piszą twórcy kampanii.
– Kobiecość ma nieskończoną liczbę definicji i każda z nich jest piękna – tak przybliża przesłanie jesiennej kampanii Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved. Stąd podział na trzy części, każda poświęcona innej wizji kobiecości. Choć każda odmienna, łączy je język tańca, który tak jak trendy w modzie - można interpretować na wiele sposobów.
/na podst. mat. prasowych/