Uzyskanie efektu iluzji trójwymiarowości wcale nie było jednak takie proste, ponieważ efekt przestrzenności widoczny jest tylko w konkretnym, określonym obszarze, z którego widz patrzy na ekran. W rezultacie zarówno postać Żabsona, jak i smartfony z serii Galaxy S22, których jest ambasadorem, dosłownie wychodzą poza ramy ekrany
„Trzeba było precyzyjnie ustalić takie miejsce, a następnie wszelkie elementy wyświetlane na ekranach zaprojektować tak, żeby stanowiły poprawne perspektywiczne przedłużenie architektury budynku. To stanowiło klucz do osiągnięcia efektu głębi”, podkreśla Marek Gajowski, Head of CG, Platige Image
„Cel jaki przed sobą postawiliśmy to dostarczenie w przestrzeni miejskiej rozwiązań, które widzimy za granicą. Lubimy zaskakiwać i wierzymy, że nasz odbiorca oczekuje czegoś nowego, świeżego i angażującego. Czujemy się tym zmotywowani. 3D DOOH pozwolił nam również w nieszablonowy sposób przedstawić kolejnego członka rodziny Galaxy – Żabsona. Seria Galaxy S22 i Żabson to perfect match –”, mówi Magdalena Sielachowicz – Nowakowska, Head od Marketing, Samsung.
Kampania promująca serię smartfonów Samsung Galaxy S22 powstała we współpracy z agencją kreatywną VML&R, Screen Network oraz Platige Image. Powierzchnia usytuowanego z ścisłym centrum Warszawy wynosi łącznie 280 m2 i to jedyny narożny ekran w Polsce, który pozwala uzyskać efekt anamorficznego 3D.
Zobaczcie, jak powstawała pierwsza outdoorowa reklama 3D w Polsce: