Advertisement

Sport, kawa i zdrowe lunche w jednym miejscu. Odwiedziliśmy pierwszą, nowootwartą 4FCAFÉ

03-10-2020
Sport, kawa i zdrowe lunche w jednym miejscu. Odwiedziliśmy pierwszą, nowootwartą 4FCAFÉ

Przeczytaj takze

Coraz więcej ludzi przekonuje się do zdrowego stylu życia – odstawienia mięsa, regularnego uprawiania sportu itd. To naturalne, że zrodziła się potrzeba miejsca, które w holistyczny sposób łączy zainteresowania rosnącej społeczności miłośników bycia „fit”. Odwiedziliśmy właśnie takie miejsce, czyli 4FCAFÉ. To multifunkcyjna przestrzeń, w której serwuje się kawę i zdrowe dania, ale znaleźć można także strefę warsztatową i fitness oraz zakupową z showroomem kolekcji 4F i punktem odbioru zamówień online.

Wszystko w jednym miejscu

Ideą 4FCAFÉ jest zaspokojenie najważniejszych potrzeb miłośników zdrowego stylu życia. Koncept kawiarni sieciowej bierze pod uwagę potrzebę pierwszego wyboru – odżywianie – i zaspokaja ją w formie menu opracowanego przez dietetyków według modelu healthy bowl: misek pełnych zdrowych składników. Są wśród nich m.in. słodkie śniadania (serwowane przez cały dzień) na bazie owsianki, kanapki z pieczywa proteinowego lub pełnoziarnistego, gofry, sałatki, potrawy z jaj, a także możliwość stworzenia własnego dania z ulubionych składników, czyli Mix & Match. Oprócz strefy gastro w lokalu przewidziano przestrzeń na spotkania ze specjalistami ze świata sportu i wspólne treningi.
Ważną funkcją kawiarni jest także pick-up point, showroom i sklep. Takie rozwiązanie gwarantuje nową jakość zakupów – na spokojnie, w przyjemnej atmosferze, przy kawie lub lunchu. Klienci realizujący zakupy online mogą tu przymierzyć zamówione ubrania i w rezultacie zapłacić tylko za te, na które się zdecydują.
– Wydawało mi się, że w mojej pracy łączę dwie najważniejsze dla mnie pasje, czyli modę i sport. Tymczasem mam możliwość dołączyć do tego kolejną istotną dla mnie kwestię – zdrowe odżywianie. Tym właśnie jest 4FCAFÉ. To więcej niż tylko kawiarni. To przestrzeń dla ludzi aktywnych, w której będą się odbywać warsztaty, spotkania z dietetykami czy sportowcami. Mam nadzieję, że nasze dotychczasowe działania przyniosą jeszcze więcej, że zbudujemy społeczność, dla której właśnie sport, moda i zdrowe odżywianie są ogromnymi wartościami –mówi Ranita Sobańska, CEO nowej sieci kawiarni i Członek Zarządu OTCF, grupy, do której należymarka 4F.
Trudno też nie wspomnieć o projekcie wnętrza 4FCAFÉ: industrialnych elementach, takich jak beton, metalowe siatki i szkło, połączonych z drewnem i meblami o miękkich, opływowych formach. Wszystko w barwach szarości, mięty i pomarańczy. W dodatku po zmroku atmosfery dodaje ażurowe oświetlenie.
Pierwsza kawiarnia 4FCAFÉ została otwarta przy ul. Konstruktorskiej 12 w Warszawie. Kolejne lokale w stolicy powstaną jeszcze w tym roku. Więcej informacji znajduje się na stronie 4f-cafe.com.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement