Advertisement

Tatuum kontra depresja. Marka wspiera Antydepresyjny Telefon Zaufania

28-09-2020
Tatuum kontra depresja. Marka wspiera Antydepresyjny Telefon Zaufania

Przeczytaj takze

Marka Tatuum łączy siły z Fundacją ITAKA i zbiera fundusze na wsparcie kampanii STOP DEPRESJI. Trzy koszulki o unikatowych nadrukach czekają już w sklepach. Cały dochód z ich sprzedaży przeznaczony jest na finansowanie konsultacji z psychologami i psychiatrami w Antydepresyjnym Telefonie Zaufania.
Marka Tatuum od zawsze była bogata w kolory i autorskie druki. Tym razem w szczytnym celu stworzyła kolekcję koszulek „Fall in Life” z bawełny organicznej. Autorką grafik jest ilustratorka Nadia Kubczak. Twórcy jasną mówią, że depresja to nie kaprys, a choroba, którą należy leczyć. Marka uznała, że najlepszym sposobem na pomoc chorym będzie wsparcie Antydepresyjnego Telefonu Zaufania Fundacji ITaKA, który działa już 19 lat, uświadamiając społeczeństwo o powadze depresji. Numer Antydepresyjnego Telefonu Zaufania to 22 484 88 01 (czynny w poniedziałki i czwartki od 17:00 do 20:00).

Pandemia sprzyja chorobie

Potrzeby Fundacji ITAKA drastycznie wzrosły w czasie pandemii, co świadczy o tym, że Telefon Zaufania staje się coraz bardziej niezbędny. Nasilenie zaburzeń snu, stany lękowe i depresyjne to codzienność osób, które przed pandemią nie miały problemów ze zdrowiem psychicznym. Wzmożenie zachorowań na depresję wywołanych m.in. odosobnieniem społecznym dotknęło wielu, a nadal nie wszyscy wiedzą, jak dostrzegać symptomy i po jaką pomoc sięgnąć. Tatuum swoim wsparciem chce pomóc Fundacji ITAKA dotrzeć z pomocą do jak największej liczby potrzebujących.
Chcemy być wspierającym głosem, który usłyszą osoby potrzebujące. Drogowskazem, który pomoże dotrzeć im do Specjalistów Fundacji, od lat pracujących w diagnozowaniu i leczeniu depresji” –, podaje marka na swojej stronie internetowej.

Wsparcie od polskiej ilustratorki

By pomóc w rozwoju kampanii STOP DEPRESJI, w Tatuum można kupić trzy koszulki z mini kolekcji „Fall in Life”. Cena jednej wynosi 69,99 złotych. T-shirty z bawełny organicznej poza klasycznym krojem posiadają kolorowe grafiki, charakterystyczne dla autorskich printów marki. Ich twórcą jest ilustratorka Nadia Kubczak, do której Tatuum zwróciło się ze względu na jej talent, lecz prędko okazało się, że artystkę łączy z kampanią coś więcej. Nadii spodobała się idea projektu, w który się szybko zaangażowała. Dziewczyna sama choruję na depresję, dlatego temat jest jej szczególnie bliski i bardzo dla niej ważny.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement