Advertisement

Ten polski film pobił frekwencyjny rekord w kinach! Najlepsze otwarcie tego roku

04-03-2025
Ten polski film pobił frekwencyjny rekord w kinach! Najlepsze otwarcie tego roku
Choć premiera odbyła się 28 lutego, film zobaczyło już 324 tysiące widzów. Jest to więc najlepsze otwarcie w tegorocznym box office.
Pościgi, widowiskowe sceny kaskaderskie, mieszanka influencerów oraz uznanych aktorów. „100 dni do matury” to heist comedy spod szyldu Ekipy, na której czele stoi Friz. O projektach Friza można powiedzieć wiele, ale jednego nie można mu odmówić – zawsze wyróżniają się jakością. Nie inaczej jest w przypadku filmu „100 dni do matury”. Co ciekawe, produkcja jest objęta honorowym patronatem Ministra Edukacji.

O czym opowiada film „100 dni do matury”?

W obsadzie znajdują się zarówno uznani polscy aktorzy (Małgorzata Foremniak, Piotr Głowacki czy Jan Koman), jak i czołowi influencerzy: Bartek Laskowski (Świeży), Hania Puchalska (HiHania), Patryk Baran (Mortalcio) czy Bartek Kubicki. Za reżyserię odpowiada Mikołaj Piszczan.
fot. Karolina Grabowska, mat. pras.
Kapsel to imprezowicz z klasy maturalnej, dla którego znacznie ważniejsza niż egzamin dojrzałości jest paczka bliskich znajomych. Gdy dociera do niego, że zakończenie liceum oznacza również rozpad jego ekipy, postanawia pokrzyżować wszystkim studenckie plany i podarować jeszcze jeden rok wspólnej beztroski. Aby ocalić przyjaciół od trudów wkraczania w dorosłość, zamierza włamać się do innowacyjnego systemu Ministerstwa Edukacji i zmienić wyniki matur. Do brawurowej akcji angażuje grupę licealistów z najmniejszymi szansami na zdanie matury oraz... dawno niewidzianego, pełnego kontrowersyjnych życiowych mądrości dziadka. Czy genialny plan Kapsla się powiedzie? Czy chłopakowi uda się zmienić bieg wydarzeń i zatrzymać przyjaciół przy sobie?
fot. Karolina Grabowska, mat. pras.
Co ciekawe, do końca tygodnia występujący w filmie influencer będą pojawiać się na wybranych seansach, by osobiście przywitać zebranych widzów i podziękować im za wsparcie, które okazują twórcom od początku realizacji projektu. W ramach promocji zorganizowano również konkurs, w ramach którego można było wygrać zaproszenia na czerwony dywan i premierę. Zwyciężyło kilku szczęśliwców oraz klasa 7B ze Szkoły Podstawowej w Starych Proboszczewic.
Zobaczcie zwiastun:
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement