„Nasz podcast i kanał na TikToku eksplodowały w mediach. Wiedzieliśmy, że jest dużo ludzi po 50., którzy mają problemy z życiem seksualnym i doświadczaniem przyjemności, ponieważ opowiadali nam o tym w komentarzach”, wyjaśniła w rozmowie z „Metro”.
Tworząc „Sunset Satisfacion”, Suzanne i Peter postawili na prostotę. Chodzi o to, aby klienci nie czuli się przytłoczeni dziesiątkami wymyślnych produktów.
„Sex shopy często mają tak szeroką ofertę, że ludzie nie wiedzą, od czego zacząć. Pamiętam, że miałam ten problem, gdy zaczynałam interesować się zabawkami erotycznymi. Byłam przytłoczona ilością produktów, a wiele z nich oferowało zbyt silne doznania. W naszej ofercie jest dużo książek, które czytałam. Mogę je polecić z czystym sumieniem, ponieważ są bardzo przydatne, gdy chcesz dowiedzieć się czegoś na temat doświadczania przyjemności seksualnej w starszym wieku. Mamy książki na temat życia seksualnego oraz życia seksualnego po utracie kogoś bliskiego”, powiedziała Suzanne.
Sklep wystartował zaledwie trzy tygodnie temu, ale Suzanne i Peter nie mogą narzekać na brak zamówień. Jak ujawniła Suzanne, wiele kobiet dziękuje jej za odwagę i za to, że nie boi się mówić się o swojej seksualności. Komentujący często również zwracają uwagę na to, że nie ma wystarczająco dużo informacji na temat seksu osób starszych.
„To wciąż temat temat tabu. Gdy stajemy się starsi, pojawia się wiele nowych kwestii. Dotyczy to zarówno kobiet, jak i mężczyzn, ale zwłaszcza kobiet. Kiedy się starzejesz, to nie wiesz, do kogo się zwrócić i z kim porozmawiać. Byłam bardzo zaskoczona tak dużym odzewem ze strony ludzi. To jakieś szaleństwo. Wydaje mi się, że to poruszyło w ludziach czułą strunę. Za mało mówi się o seksie osób starszych oraz tego typu kwestiach”, podsumowała Suzzane.