Nie jest to jednak pierwszy raz, gdy Moschino czerpie inspirację z codziennych zakupów. Wystarczy przypomnieć kopertówkę-chleb, torebkę-bagietkę czy papierową torbę na zakupy.
Na najnowszy hit Moschino odpowiedział brytyjski oddział sieci sklepów Aldi. Na filmiku widać, jak kobieta przechadza się po Aldi niczym po wybiegu. W ręce trzyma seler. Aldi porównało cenę torebki oraz prawdziwego selera (w Aldi kosztuje on niecałe 5 zł). Podobne zestawienie znalazło się na zdjęciu, promującym akcję.
Real-time marketing Aldi spotkał się z żywym odzewem internautów. „Brawa dla tego, kto zaprojektował tę kampanię”, „Zespół marketingowy Aldi zasługuje na podwyżkę”, „To wygląda jak Fashion Week”, „Ma wyraz twarzy jak rasowa modelka”, „To bezwzględne, ale jednocześnie tak zabawne”, „Kim jest ta diva?”, „Ta reklama jest wszystkim”, „Skąd płaszcz?” – to tylko niektóre komentarze.