Advertisement

Z wybiegu na ulicę. Ten trend łączy największe domy mody ze streetwearem

05-02-2020
Z wybiegu na ulicę. Ten trend łączy największe domy mody ze streetwearem

Przeczytaj takze

Balenciaga, Off-White, Comme des Garçons, Rick Owens - wszystkie te marki od kilku sezonów pozostają wierne jednemu trendowi, który je łączy. Ten sam trend zaadaptowali do swoich projektów projektanci streetwearu, co wyraźnie widać na ulicach miast na całym świecie - zarówno u dziewczyn, jak i u chłopaków. Masywna, podwyższona platforma to coś dla osób, które lubią bawić się proporcjami, czyli dla pokolenia Y.

Musi być inaczej

Charakterystyczne dla pokolenia millenialsów jest dekonstruowanie klasycznej mody, nadawanie modelom i sylwetkom zupełnie nowych kształtów i łączenie ich w sposób, o którym ich rodzice pewnie nawet nie myśleli. Z tym prądem płyną największe międzynarodowe domy mody, ale to przede wszystkim streetwear odpowiada na potrzeby młodych. Na rynek trafił właśnie najnowszy model Puma Deva, który idealnie wpisuje się w ich gusta, ponieważ łączy w sobie klasyczny fason górnej części buta z wysoką platformą nadającą mu nowoczesny charakter. Z taką bazą nie trudno o dobór reszty stylizacji, bo możliwości jest od groma. Dopełnieniem całości jest zaangażowanie do kampanii supermodelki Cary Delevingne, która prędko zaskarbiła sobie uwielbienie millenialsów dzięki wyluzowanemu stylowi, charyzmie i zadziornemu usposobieniu.
W modelu Puma Deva oprócz wizualnych atrybutów liczy się jedwabiście gładki zamsz, z którego obuwie zostało wykonane, kontrastujący z białym paskiem Formstrip. Dostępne są dwa typy: Deva Suede i Deva 90's POP, pielęgnujący przywiązanie do kultowej mody sprzed 20 lat, z której czerpią obecne trendy.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement