Rok 2021 szwedzki potentat odzieżowy zaczyna w wielkim stylu, bo od kolejnej elektryzującej współpracy. W szeregi projektantów współpracujących ze słynną sieciówką wstępuje Simone Rocha, Brytyjka znana ze swojego zamiłowania do romantyzmu i subtelnych klimatów retro.
Kolekcja Rochy będzie odpowiednim prezentem dla całej rodziny, bowiem projektantka poza typowo damskimi i męskimi projektami pokusiła się również o perełki dla najmłodszych. I to dosłownie o perełki, bo dla maluchów projektantka przygotowała m.in urocze spineczki z charakterystycznymi dla siebie perłami. Ponadto w kolekcji będzie można znaleźć romantyczne żaboty, tiul i bogate zdobienia. To znak rozpoznawczy projektantki, która w kolekcjach swojej marki nawiązuje do motywów z epoki elżbietańskiej, do królewskiego ubioru historycznego z Wielkiej Brytanii i florystycznych bogatych zdobień.
W związku z tym, że kolaboracja Rochy z H&M wypada w okolicach dziesięciolecia jej autorskiej marki, projektantka postanowiła zabrać nas w podróż po archiwalnych projektach z początków jej kariery i ulubionym projektom nadać nowe życie, lekko je modyfikując. Kolekcja dla H&M będzie sporym wyzwaniem dla Brytyjki, bowiem po raz pierwszy w historii swojej marki wypuści ona męską linię odzieżową swojego projektu.
Fani mogą już zacierać ręce, bo kolekcja zadebiutuje na półkach światowych sklepów 11 marca. Tymczasem możecie podziwiać zdjęcia promocyjne kampanii, stylizowanej przez Robbiego Spencera, dyrektora działu mody w "Dazed Magazine".