Burberry Hero to pierwszy zapach marki powstały pod kierownictwem obecnego dyrektora kreatywnego Ricardo Tisci. Początek jest niezły, zwłaszcza, że za sprawą viralowego spotu reklamowego trafia nie tylko do fanów domu mody, ale także kina. Intencją Burberry było ukazanie transformacji Adama Drivera w centaura, jako nietypowego wydania współczesnego heroizmu. W najnowszej kampanii aktor ucieleśnia atletyczną siłę zainspirowaną potęgą królestwa zwierząt. Ta imponująca hybryda człowieka i konia zaprezentowana w klipie poszukuje wolności pozbawionej konwenansów.
Jak wygląda akcja? Adam Driver gwałtownie zrywa się i biegnie po piaszczystej plaży u boku majestatycznego konia w rytm nastrojowego utworu „Two Weeks” FKA twigs, po czym obaj zanurzają się i nikną w głębinach oceanu. Gdy aktor wynurza się z wody, w świetle zarysowuje się jedynie kształt jego sylwetki, widzimy jednak, że bohater zmienił się w mitycznego centaura. W ten sposób Burberry chciało wykreować wizję świeżego, męskiego ducha, pragnącego metamorfozy, która zjednoczy świat ludzi i zwierząt.
Oprócz video, dom mody udostępnił fotografie Mario Sorrenti reklamujące zapach Burberry Hero. Kampanii nie można odmówić wyrafinowanej estetyki, oryginalności i sensualności. A poza tym – umówmy się – gra w niej Adam Driver!