Zestaw Młodego Matczaka był komercyjnym hitem w McDonald’s. Dzięki współpracy z Matą filia w Polsce odnotowała jeden z najlepszych wyników sprzedażowych w historii, co potwierdził szef marketingu Tomasz Dębowski. Nie brakowało jednak również głosów krytyki. Według niektórych internautów Potrójny Ch33sburger jest „papierowy w smaku”, a Vanilla Matcha Latte „smakuje jak rozwodniony mleczny koktajl”. Jedną z najgłośniejszych przeciwniczek współpracy jest aktywistka Maja Staśko, która nagrała filmik „Maja Staśko wyrzuca zestaw Maty!”.
Czy to właśnie jej dotyczy poniższy wers?
„- Czasem 16 godzin dziennie siedzę w studiu, no a czasem na kanapie, ale wstaję popołudniu i nie tyram na etacie, dlatego szanuję pracę, ty wylewasz Matcha Latte, głupia pizdo”, nawija Mata.
W nowym numerze raper odnosi się do hejtu jaki na niego spadł („Jakbym tego nie wziął, to i tak by to wziął Sobel, a zabito tyle krów, ile ginie w dobę w Chinach, i tak w chuj") oraz przypomina o swoich licznych sukcesach takich jak np. billboard na nowojorskim Time Square. Mata nie ukrywa, że marzy mu się kariera światowa i odważnie zapowiada: „No bo wczoraj jadłem frytki z keczupem, jutro zjem frytkę z Travisem”. Kto wie, być może kiedyś rzeczywiście doczekamy się wspólnego kawałka Maty i Travisa Scotta?
Z okazji premiery „MC" Mata zarchiwizował większość zdjęć na swoim Instagramie.
/tekst: Aleksandra Wrona/