Nie oszukujmy się, wegetarianie też od czasu do czasu odwiedzają fast foody., ale ze względu na wąską ofertę bezmięsnych dań, restauracje McDonalds były przez nich raczej omijane. Wegetariańskie kanapki pojawiały się wcześniej przy okazji ofert specjalnych.
Tym razem jednak nowa roślinna pozycja w menu zostanie już na stałe. Mowa o Veggie Burger,ze czyli kanapce z kotletem warzywnym przygotowanym m.in. z groszku, marchwi i brokułów. Do tego dochodzi roztopiony ser cheddar, pomidor i sałata, a wszystko zostało polane kremowym sosem kanapkowym i ułożone w bułce z ziarnami sezamu.
„- W 2019 r. w Polsce fleksitarianie, czyli osoby regularnie ograniczające spożycie mięsa stanowili około 30-40% populacji, natomiast aż 49% Polaków w wieku 25-34 deklarowało, że stosuje dni bez mięsa. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów McDonald's wprowadził do swojej stałej oferty roślinną pozycję -”, możemy przeczytać w informacji prasowej McDonalds Polska
Część z Was mogła napotkać już w internecie ślady kampanii marketingowej towarzyszącej premierze Veggie Burgera. Polega ona na zabawie słowotwórczej, w której wybrane słowa zostały wzbogacone o przedrostek „wege”, przez co zyskały nowe znaczenie. Nie pozostaje nic innego, jak tylko liczyć na to, że sieć McDonalds Polska będzie stale poszerzać swoją ofertę dla wegetarian. Poóki co Veggie Burger zbiera mieszane recenzje.