Advertisement

Wykupił reklamę na SuperBowl, by podziękować weterynarzom, którzy wyleczyli jego psa z raka

Autor: Monika Kurek
30-01-2020
Wykupił reklamę na SuperBowl, by podziękować weterynarzom, którzy wyleczyli jego psa z raka

Przeczytaj takze

W nocy z niedzieli na poniedziałek odbędzie się długo wyczekiwany SuperBowl 2020. W przerwie wystąpią latynoskie gwiazdy, Jennifer Lopez i Shakira, na co z niecierpliwością wyczekują miliony fanów na całym świecie. Do wydarzenia zostało raptem kilka dni, a my poznaliśmy już listę reklam, które zostaną wyemitowane tej nocy.
Wśród nich znajduje się spot WeatherTech z uroczym golden retrieverem o imieniu Scout w roli głównej. Jak się okazuje, właściciel psa wykupił ją, by podziękować Szkole Weterynarii Uniwersytetu Wisconsin, której udało się wyleczyć Scouta z nowotworu. Dodatkowo na końcu filmiku znajduje się informacja o zbiórce funduszy na badania nad rakiem u psów. Zważając na to, że każdego roku SuperBowl ogląda ok. 50 milionów widzów, ilość wpłat może być naprawdę imponująca.

Za wszelką cenę

Gdy w zeszłym roku David MacNeil dowiedział się, że jego ukochanemu 7-letniemu psu pozostał zaledwie miesiąc życia, mężczyzna nie mógł się z tym pogodzić. Informacja była tym bardziej dotkliwa, że Amerykanin stracił przez raka swoje trzy poprzednie psy. U Scouta zdiagnozowano agresywną odmianę naczyniakomięsaka krwionośnego, a weterynarze dali mu 1% szans na przeżycie.
MacNeil rozpoczął wówczas poszukiwania ośrodka, który podjąłby się leczenia jego pupila. W ten sposób trafił do Szkoły Weterynarii w Wisconsin i Scout rozpoczął chemioterapię latem zeszłego roku. Następnie poddano go radioterapii oraz immunoterapii. Choć w pewnym momencie nowotwór zaczął rozprzestrzeniać się na płuca, weterynarzom udało się to w porę wykryć. Obecnie guz jest niewielkich rozmiarów, niemal całkowicie zniknął.
- Informacja o chorobie Scouta była dla nas druzgocąca. Podczas tegorocznego SuperBowl chcieliśmy nie tylko zwiększyć świadomość widzów, ale także pomóc w uzyskaniu wsparcia finansowego dla niezwykłych badań oraz innowacyjnych form leczenia prowadzonych Szkołę Weterynarii Uniwersytet Wisconsin, której Scout nadal jest pacjentem - wyjaśnia MacNeil.

Wszystko dla Scouta

Wszystkie pieniądze zebrane dzięki emisji reklamy podczas SuperBowl zostaną przeznaczone na badania oraz zakup specjalistycznego sprzętu. Głównym celem jest zwiększenie wiedzy na temat leczenia nowotworów u zwierząt, odkrycie lepszych możliwości leczenia raka oraz zakup skuteczniejszych leków dostosowanych do organizmów psów.
- Chcieliśmy skorzystać z możliwie największej platformy, by opowiedzieć historię Scouta. Odkrycia naukowców z Wisconsin ograniczają się do pomagania psom i zwierzętom, ale te badania pomogą w rozwinięciu metod leczenia raka również u ludzi, a projekt ma potencjał do przysłużenia się milionom istot na całym świecie - dodaje Amerykanin.
David MacNeil jest dyrektorem firmy WeatherTech, produkującej dywaniki samochodowe. By podziękować weterynarzom, którzy uratowali życie jego psa, oraz zwiększyć świadomość ludzi i pomóc w zebraniu pieniędzy, MacNeil wydał 6 milionów dolarów. Właśnie tyle kosztuje wyemitowanie reklamy podczas SuperBowl. Choć to nie pierwszy raz, gdy biznesmen wykupił reklamę swojej firmy, tym razem całkowicie zadedykował ją badaniom nad leczeniem nowotworów u psów oraz weterynarzom, którzy uratowali Scouta.
Zobaczcie spot "Lucky Dog" autorstwa WeatherTech poniżej:
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement