Wśród nich znajduje się spot WeatherTech z uroczym golden retrieverem o imieniu Scout w roli głównej. Jak się okazuje, właściciel psa wykupił ją, by podziękować Szkole Weterynarii Uniwersytetu Wisconsin, której udało się wyleczyć Scouta z nowotworu. Dodatkowo na końcu filmiku znajduje się informacja o zbiórce funduszy na badania nad rakiem u psów. Zważając na to, że każdego roku SuperBowl ogląda ok. 50 milionów widzów, ilość wpłat może być naprawdę imponująca.
Gdy w zeszłym roku David MacNeil dowiedział się, że jego ukochanemu 7-letniemu psu pozostał zaledwie miesiąc życia, mężczyzna nie mógł się z tym pogodzić. Informacja była tym bardziej dotkliwa, że Amerykanin stracił przez raka swoje trzy poprzednie psy. U Scouta zdiagnozowano agresywną odmianę naczyniakomięsaka krwionośnego, a weterynarze dali mu 1% szans na przeżycie.
MacNeil rozpoczął wówczas poszukiwania ośrodka, który podjąłby się leczenia jego pupila. W ten sposób trafił do Szkoły Weterynarii w Wisconsin i Scout rozpoczął chemioterapię latem zeszłego roku. Następnie poddano go radioterapii oraz immunoterapii. Choć w pewnym momencie nowotwór zaczął rozprzestrzeniać się na płuca, weterynarzom udało się to w porę wykryć. Obecnie guz jest niewielkich rozmiarów, niemal całkowicie zniknął.
Wszystkie pieniądze zebrane dzięki emisji reklamy podczas SuperBowl zostaną przeznaczone na badania oraz zakup specjalistycznego sprzętu. Głównym celem jest zwiększenie wiedzy na temat leczenia nowotworów u zwierząt, odkrycie lepszych możliwości leczenia raka oraz zakup skuteczniejszych leków dostosowanych do organizmów psów.
David MacNeil jest dyrektorem firmy WeatherTech, produkującej dywaniki samochodowe. By podziękować weterynarzom, którzy uratowali życie jego psa, oraz zwiększyć świadomość ludzi i pomóc w zebraniu pieniędzy, MacNeil wydał 6 milionów dolarów. Właśnie tyle kosztuje wyemitowanie reklamy podczas SuperBowl. Choć to nie pierwszy raz, gdy biznesmen wykupił reklamę swojej firmy, tym razem całkowicie zadedykował ją badaniom nad leczeniem nowotworów u psów oraz weterynarzom, którzy uratowali Scouta.
Zobaczcie spot "Lucky Dog" autorstwa WeatherTech poniżej: