Tuż przed samym końcem świątecznej kolacji z rodziną, bohaterka zuchwale wymyka się ze swojego domu, aby spotkać się z grupą przyjaciół czekających na nią przed domem. Pragną wspólnie cieszyć się nocą przepełnioną radością, światłem i fajerwerkami w rytmie kultowego przeboju lat 90-tych „Rhythm is a Dancer” grupy muzycznej Snap!. To spotkanie różnych ludzi zjednoczonych w miłości i wzajemnym szacunku, któremu towarzysz muzyka, ruch i celebracja chwili.
Kampania LOVE, ALWAYS przedstawia jeden z kluczowych elementów nadchodzącego roku: torbę z logo Chimo. Torebka jest dostępna w szerokiej gamie kolorów, takich jak fioletowy, czarny czy biały, a także w odważnych nadrukach w kolorze jaskrawej zieleni i pomarańczy. Wykonana z materiałów takich jak skóra i tkanina laminowana, w rozmiarach od małych do dużych, torba Chimo zawiera również zabawne ujęcie logo: metaliczny element w kontrastujących kolorach. Wolność i zabawa. Świeżość i witalność. Kampania odzwierciedla postawę BIMBA Y LOLA oraz podstawowe wartości marki: jesteśmy kreatywnym kolektywem szerzącym sztukę i kulturę poprzez modę. I miłość. Miłość, zawsze.
Urodzona w Argentynie, wychowana w Hiszpanii Nathy Peluso (ur. 1995) jest wschodzącą gwiazdą. Piosenkarka, autorka tekstów i performerka, od 2017 ma wpływ na kształt przemysłu muzycznego. W swoich przebojach, takich jak „Corashe”, „Business Woman”, „Delito” czy „Mafiosa”, miesza wpływy od jazzu, przez hip-hop, po neo soul i salsę. Z dwoma albumami i kilkoma EP-kami na koncie, występowała na festiwalach takich jak Primavera Sound, wydarzeniach takich jak gala rozdania nagród Goya i współpracowała z innymi artystami, takimi jak Christina Aguilera, C. Tangana i producent BZRP.
Z kolei (LA)HORDE to kolektyw artystyczny, który został założony w 2013 roku przez twórców: Marine Brutti, Jonathana Debrouwera i Arthura Harela. Wspólnie kwestionują oni kody różnych dyscyplin artystycznych, zwłaszcza sztuki współczesnej i sztuk performatywnych. Tworzą prace choreograficzne, filmy, instalacje wideo i spektakle, które zawsze ewoluują wokół ciała w ruchu. Z interakcji i zestawienia tych różnych mediów, rozwijają scenariusze i działania, które podejmują radykalnie współczesne tematy i pytania.