Louis Vuitton Moët Hennessy jest właścicielem takich marek jak Dior, Céline, Fendi, Donna Karan, Givenchy, Marc Jacobs, Kenzo, a poza tym Sephora, Hennessy, Moët & Chandon, czy Dom Pérignon. Dom modowy, który nosić będzie nazwę Fenty, podobnie jak istniejąca już linia ubrań i kosmetyków Fenty Beauty, nawiązuje do nazwiska znanej piosenkarki i potentatki modowej. Siedziba główna będzie się znajdować w Paryżu, co już wywołało spekulacje dotyczące potencjalnego debiutu na następnym paryskim tygodniu mody.
Ubrania gotowe do noszenia, buty i akcesoria sygnowane logiem nowej marki pojawią się na rynku za kilka tygodni. Chociaż LVMH ma już na koncie współpracę z celebrytami, większość ograniczała się czasowo do kolekcji kapsułowych. Podpisując kontrakt z Rihanną francuski koncern ma nadzieję na poszerzenie grupy swoich odbiorców należących do młodszego pokolenia.
Niewykluczone, że im się uda – Rihanna to influencerka, z którą trzeba się liczyć. Liczba osób, które obserwują ją na Instagramie sięga 70,5 miliona. Nową markę, która nie ma jeszcze żadnych postów na Instagramie, obserwuje już 240 tys. osób.
Jako gwiazda, Rihanna znana jest zarówno ze swojej muzyki, jak i projektów modowych. Jeśli chodzi o projektowanie ubrań, ma już na koncie współpracę z Pumą pod szyldem Fenty. Współpracowała też z Manolo Blahnikiem, wypuściła linię bieliźnianą Savage X Fenty oraz wyjątkowo dochodową linię kosmetyków Fenty Beauty. Sukces tej ostatniej przypisuje się bardzo rozbudowanej palecie odcieni kosmetyków do skóry, co pozwoliło dotrzeć do bardziej zróżnicowanej grupy odbiorców, niż kiedykolwiek przedtem.