Marka kosmetyków do depilacji zamiast promować wśród swoich klientek ukrywanie każdego włosa na ciele, zaczęła zachęcać do eksponowania ich (oczywiście o ile ktoś czuje się z tym dobrze). Nowa kampania ma pomóc kobietom dostosować proces depilacji do ich indywidualnych potrzeb i zachęcić do poprawy relacji ze swoim ciałem. Tylko tyle i aż tyle.
W spocie reklamowym pokazywane są modelki o różnych sylwetkach, kolorze skóry i preferencjach dotyczących depilacji bądź jej braku. W ciągu zaledwie 45 sekund Veet pokazuje kolejne oblicza piękna i stawia na możliwość wyboru: niezależnie od tego, w jakim stopniu zechcemy pozbyć się włosów na ciele, marka zaznacza, że oferuje najszerszą gamę produktów do depilacji, stworzoną z myślą o każdej klientce. Wybór należy do was.
Kampania będzie prowadzona w 15 krajach, w tym m.in. we Francji, Wielkiej Brytanii czy Niemczech. Zobaczcie film, promujący kampanię!