Advertisement

Winona Ryder seksownie pije mleko w filmiku promującym kampanię Marca Jacobsa

05-08-2022
Winona Ryder seksownie pije mleko w filmiku promującym kampanię Marca Jacobsa
Pij mleko, będziesz wielki. Hot girl summer nie kończy się po 30stce. Dowodem na to jest najnowszy klip z kampanii Marca Jacobsa z niezastąpioną Winoną Ryder w roli głównej.
Nie jest to pierwsza zetknięcie Winony i Jacobsa. Do pierwszego doszło gdy w 2001 roku gwiazda próbowała wykraść sweter projektanta z jednego z nowojorskich luksusowych domów towarowych. Co ciekawe od tamtej pory kilkukrotnie pojawiała się w jego kampaniach reklamowych, a o współpracy zrobiło się ponownie głośno w tym roku, kiedy do sieci trafiła nowa sesja zdjęciowa.

Ponadczasowa Winona

Ryder fotografowana była również w najgorętszej kolekcji ostatnich sezonów Heaven. Co ważne, jest to kolekcja adresowana głównie do pokolenia Z, a jej fanami są m.in. nastoletnia gwiazda Olivia Rodrigo czy Conan Gray. Jak jednak wiemy, styl nie ma ograniczeń wiekowych.
Dowodem na to jest najnowszy gorący klip z kampanii Marca, który niedawno trafił na portale społecznościowe. Na nagraniu widzimy seksownie wystylizowaną gwiazdę, zachłannie pijącą mleko, które ścieka jej po brodzie i dekolcie. Podobnie jak w przypadku ostatniej sesji jest to reklama jednego z nowych modeli torebek projektanta – J Marc shoulder bag. Trzeba jednak przyznać, że mało który z fanów Winony zwrócił uwagę na trzymaną przez nią torebkę…
Uwierzylibyście, że znana z „Edwarda Nożycorękiego” i „Stranger Things” aktorka kończy w październiku 50 lat? Dlatego też seksowna kampania z jej udziałem wyjątkowo nas cieszy. Warto zauważyć, że kobiety z wiekiem zdecydowanie rzadziej niż mężczyźni występują w podobnych rolach.
U facetów starzenie postrzegane jest za atut i dodaje seksapilu, czego dowodem są niezliczone beauty kampanie z udziałem takich gwiazd jak 60-letni Johnny Depp czy 50-letni Jared Leto. Oboje z nich są twarzami markowych perfum. Ostatnio w kampanii reklamowej ekspresu do kawy wystąpił również Brad Pitt, a modelem w niesamowicie wystylizowanej sesji dla GQ został emerytowany koszykarz NBA – Dennis Rodman. Nad kobietami ciąży jednak nieoficjalny termin przydatności. Od pewnego wieku stają się gwiazdami tylko i wyłącznie reklam kremów przeciwzmarszczkowych i innych odmładzających kosmetyków. A przecież życie nie kończy się po 30stce... Hot girl summer trwa w najlepsze i dołączyć może każdy, bez względu na wiek.
tekst: Zofia Markiewicz
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement