Advertisement

Znany projektant bawi się logo Playboya z okazji miesiąca LGBTQ+ Pride

Autor: ZG
21-06-2019
Znany projektant bawi się logo Playboya z okazji miesiąca LGBTQ+ Pride

Przeczytaj takze

Dla jednych popkulturowa ikona cielesności i wyidealizowanej seksualności, dla innych symbol urzeczowienia kobiecych ciał. Playboy jest magazynem tak samo kultowym, jak kontrowersyjnym. Mimo wszystko to miło, że obecny zarząd jest otwarty na eksperymenty i wspiera inicjatywy LGBTQ+. Kto ich do tego skłonił?
Nie od dziś wiadomo, że Jeremy Scott ma słabość do logomanii.
„Pragnę ogłosić, że byłem w stanie przekonać Playboya, by pozwolił mi zmienić ich kultowe logo na >>Gayboy<< z okazji miesiąca LGBTQ+ Pride i stworzyć kolekcję kapsułową” – napisał na Instagramie dyrektor kreatywny Moschino.
Niby nic, a cieszy. W ofercie bluzy z kapturem, spodnie dresowe, koszulki, szorty i czapki z daszkiem. Wszystko można kupić na stroniesklepu Moschino.com, a dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na wsparcie Trevor Project – platformy poradnictwa kryzysowego dla osób LGBTQ+.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement