Advertisement

Wojtek i Agata z Life on Wheelz reklamują prezerwatywy i odczarowują mity na temat seksu

Autor: Monika Kurek
26-01-2022
Wojtek i Agata z Life on Wheelz reklamują prezerwatywy i odczarowują mity na temat seksu
Wokół seksualności osób z niepełnosprawnością wciąż krąży wiele mitów. Agata i Wojtek z popularnego Life on Wheelz postanowili przełamać tabu i wzięli udział w kampanii reklamowej Durexa.

Przeczytaj takze

W grudniu Wojtek Sawicki i jego narzeczona Agata udzielili wywiadu Tygodnikowi Powszechnemu, któremu towarzyszyło piękne zdjęcie inspirowane słynnym portretem Johna Lennona oraz Yoko Ono. Para nie zwolniła jednak tempa i w połowie stycznia poinformowała, że nawiązała współpracę z marką Durex. – Fajnie, że bierzemy razem z Agatą udział w kampanii Durex. Lubimy przecierać nowe szlaki i odkłamywać tematykę seksu w związkach interablistycznych – ogłosili na swoich profilach w social mediach.

Osoby z niepełnosprawnością też uprawiają seks

Na wstępie chciałbym Wam wyjaśnić jedną kwestię. Otóż, dystrofia mięśniowa Duchenne’a nie wpływa na zdolność utrzymania erekcji. W związku z tym prowadzimy aktywne życie seksualne, choć nie wszystkie pozycje są dla nas dostępne. Stosujemy oczywiście również antykoncepcję, gdyż ze względu na mój stan zdrowia decyzja o posiadaniu potomstwa wiąże się w naszej sytuacji z wielkimi i niezwykle kosztownymi zmianami w życiu, na które obecnie nie jesteśmy gotowi brzmi fragment drugiego posta opublikowanego przez Life on Wheelz w ramach kampanii Durex.
Wojtek Sawicki choruje na dystrofię mięśniową Duchenne'a i został zdiagnozowany w wieku 4 lat. Mówi o sobie per „influencer z misją". W ramach projektu „Life on Wheelz" pokazuje, że osoby z niepełnosprawnościami również czerpią radość z życia oraz mobilizuje je do uczestniczenia w życiu społecznym. Jak wyjaśnił na Instagramie, jego celem jest zmiana społecznego postrzegania takich osób, a prowadzenie profilu @lifeonwhlz to jego wkład w walkę z ableizmem i nietolerancją. Profil Sawickiego na Instagramie obserwuje już niemal 140 tysięcy osób!
Udział Wojtka Sawickiego i Agaty w kampanii spotkał się z bardzo pozytywną reakcją internautów. „Chyba pierwszy sponsorowany post, który polubiłam! Mega!", „Seks jest dla każdego i ogromnie się cieszę, że łamiecie te bariery w głowach innych ludzi", „Uwielbiam takie kampanie!", „Ale ekstra zdjęcia!", „Mega akcja", „Temat bardzo ważny i dobrze, że poruszany w każdym środowisku", „Hothothothothot" - to tylko niektóre z komentarzy.
A przecież kochamy seks, czujemy się siebie pociąg i uwielbiamy bliskość. Dlatego szczególnie polecamy wam supercienkie prezerwatywy Durexa, które pozwalają wam poczuć bliskość z osobą, z którą się kochacie, zapewniając jednocześnie odpowiednią ochronę, wyjaśniajają.
Hasłem przewodnim kampanii Durex jest „Kochaj tak, jak lubisz". Jak zdradził Wojtek Sawicki, dla niego i jego narzeczonej w seksie najważniejsza jest dobra komunikacja, szczere wyrażanie swoich potrzeb, odwaga w eksperymentowaniu oraz przyjazna i wyluzowana atmosfera. Influencer przyznał, że w trakcie miłosnych igraszek „lubią sobie śmieszkować" oraz po prostu dobrze się bawić.
Jego zdaniem robienie tabu z tego tematu nikomu nie służy i jest zwyczajnie szkodliwe. – Dlatego według nas otwartość jest kluczem do udanego współżycia. Gdy się kochamy, to staramy się znaleźć odpowiedni balans między własnymi potrzebami i oczekiwaniami drugiej strony. Zdrowa, wypracowana w toku intymnych rozmów równowaga sprawia, że nasze seksualne uniesienia są pełne harmonii i przyjemności – zdradza Sawicki.
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement