Już wszystko wiadomo, a rozwiązanie zagadki jest dość zaskakujące. Druga część kampanii ujawniła, że chodzi o zachęcenie ludzi do adopcji zwierząt zamiast kupowania. Dzięki oryginalnemu pomysłowi, o akcji zrobiło się głośno, a wszystkie oczy skierowały się na prawdziwych bohaterów, czyli bezdomne psy i koty.
Choć na pierwszy rzut oka spot przedstawia bohaterów poszukujących miłości, okazuje się, że hasła takie jak Czujesz się samotny? czy Szukasz przyjaciela i bezinteresownej miłości? równie dobrze zdadzą egzamin w kontekście adopcji bezdomnego zwierzęcia. Psy i koty ze schroniska zazwyczaj mają do zaoferowania dużo miłości i gdy już uda się przełamać początkową nieufność, są bezgranicznie oddane nowego właścicielowi. Może nie są w stanie całkowicie zastąpić drugiej połówki, ale wiele osób bez swojego pupila nie wyobraża sobie życia i czuję się dzięki niemu mniej samotnie.
W kampanii "Głosem za życie" udział wzięli Agata Buzek, Justyna Wasilewska, Katarzyna Żak, Bartosz Bielenia, Jacek Braciak oraz Sebastian Stanki Stankiewicz. W świetnym, humorystycznym spocie "Klub samotnych serc. Pokochaj" wcielają się w osoby poszukujące miłości, mówiąc czego oczekują oraz co są w stanie zaoferować. Każdy z nich robi na swój unikalny sposób. Za pomysł wykorzystania konwencji amerykańskich programów telewizyjnych z lat 80. odpowiada agencja Kreatik.