Kontynuując wedlowską tradycję czekoladnictwa, E.Wedel wypuszcza na rynek nową linię rozpływających się w ustach czekolad Mocno Mlecznych, które od początku sierpnia pojawiają się na półkach. Oprócz nowego produktu marka zaskakuje kolejną zmianą – odświeżeniem szaty graficznej opakowań, co stanowi ukłon w stronę historii E.Wedel oraz jej kultowego symbolu. Nowe opakowania to storytelling w najlepszym wydaniu! Scenki z bohaterami, chłopcem i zebrą, nawiązują do codziennych przyjemności i nadają opakowaniom E.Wedel zupełnie nowy, dynamiczny charakter.
Wyjątkowa przyjaźń chłopca i zebry
Kultowy symbol towarzyszy marce od blisko 100 lat. Jego historia zaczyna się w 1926 roku, kiedy Jan Wedel zlecił włoskiemu artyście Leonetto Capiello zaprojektowanie tej wyjątkowej grafiki. Wybór nie był przypadkowy - Capiello uchodzi za ojca współczesnej sztuki plakatu. Jego kreacja okazała się strzałem w dziesiątkę i szybko zyskała popularność. Zebra podkreśliła pochodzenie ziarna z Ghany, na bazie którego powstaje oryginalna wedlowska czekolada. Z kolei chłopiec symbolizować miał radość i przyjemność płynącą z jedzenia czekolady.
Choć na przestrzeni lat wizerunek chłopca i zebry przechodził liczne metamorfozy, sympatyczna para wielokrotnie pojawiała się m.in. w reklamach produktów E.Wedel. Można ich znaleźć także na neonie najstarszej Pijalni Czekolady przy ul. Szpitalnej w Warszawie. Ostatnio zostali nawet bohaterami jednego z plakatów autorstwa Jan Kallwejta zaprojektowanego w ramach akcji „#Każdy plakat pomaga”!
„- To nasz ukłon w stronę historii marki E.Wedel oraz jej kultowego symbolu, którego początki sięgają 1926 roku. Dzięki obecności chłopca i zebry szata graficzna jest unikatowa na polskim rynku i z pewnością wyróżni się na sklepowej półce”, mówi Dominika Igielińska, Junior Branded Content Manager E.Wedel.
W tegorocznej, odświeżonej wersji graficznej opakowań E.Wedel chłopiec i zebra są zaprezentowani jako para przyjaciół, która wspólnie doświadcza małych, codziennych przyjemności w towarzystwie pysznej czekolady. Spędzają wspólnie czas m.in. czytając książkę czy obserwując gwiazdy, a każda tabliczka przedstawia inną aktywność chłopca oraz zebry.
Nowe opakowania przykuwają wzrok
Nowy design opakowań to nie tylko dodane postacie chłopca i zebry. Zmiana obejmuje również układ kostek czekolady, które na opakowaniach leżą pionowo - jedna na drugiej i podkreślają apetyczność wedlowskich wyrobów oraz zachęcają do sięgnięcia po czekoladowe pyszności.
Uwagę przykuwają jednak przede wszystkim nowe kolory ułatwiające odnalezienie czekolad na sklepowych półkach. Odcienie niebieskiego, jasne na tabliczkach mlecznych i ciemne na wariantach gorzkich, sprawiają, że nie da się ich przeoczyć. Dodatkowo, z tyłu opakowań znajdziemy ciekawostki związane z marką E.Wedel, umożliwiające zapoznanie się z blisko 170-letnią historią marki.
Rozpływające się w ustach pyszności od czekoladniczki Renaty
Tajną bronią marki E.Wedel jest wybitna czekoladniczka Renata Kamińska, która od lat czuwa nad smakiem czekolad. Spod jej ręki wyszły m.in. bestsellerowa gorzka czekolada w Polsce czy unikalna czekolada biała karmelowa. Jej autorstwa jest również najnowsza receptura najnowszej czekolady Mocno Mlecznej.
W skład nowej linii wchodzą warianty: Mocno Mleczna, Mocno Mleczna z wyśmienitymi bakaliami, Mocno Mleczna z chrupiącymi płatkami corn flakes oraz Mocno Mleczna z przepysznymi orzechami laskowymi. Sekret unikalnego smaku to wyjątkowe połączenie czekolady i mleka oraz gładka konsystencja, która sprawia, że nowa czekolada przyjemnie rozpływa się w ustach. Niewątpliwie przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom słodyczy, poszukującym prawdziwej przyjemności płynącej z doskonale połączonych składników!