Kolekcja, która zawiera między innymi puchowe kurtki rodem z lat siedemdziesiątych, buty trapery i wzorzyste plecaki będzie możliwa do nabycia w specjalnych pop-up shopach. Pojawią się one w miastach na całym świecie na czas około miesiąca. Część kolekcji będzie także dostępna do kupienia online. Daty są jeszcze nieznane.
Na stronie marki można rejestrować się do losowania, którego szczęśliwi zwycięzcy uzyskają wcześniejszy dostęp do zakupu produktów z kolaboracyjnej kolekcji. Co więcej, na oficjalnym koncie na Twitterze marki pojawił się teaser sugerujący, że Gucci wykorzysta w pewien sposób popularną grę na smartfony korzystającą z technologii rozszerzonej rzeczywistości – Pokémon GO. Zdjęcie w poście przedstawia tylko logo gry na fladze powiewającej koło namiotu we wzór łączący logo The North Face z klasycznym motywem pasków Gucci. Nie wiadomo więc jeszcze, co kryje się za tą tajemniczą współpracą.
To jednak nie koniec ostatnich niecodziennych poczynań Gucci. Marka zaprezentowała także wyjątkową kolekcję przygotowaną specjalnie na Chiński Nowy Rok, który ma miejsce 12 lutego 2021 roku. Składa się ona z ponad 50 produktów, z których każdy zdobi wizerunek Doraemona: zabawnego kota-robota z przyszłości. Popularna postać z mangi i anime stworzona przez Hiroshiego Fujimoto i Motoo Abiko na przełomie lat 60. i 70. stała się jedną z największych ikon japońskiej animacji na całym świecie. Produkty z Doraemonem takie jak kurtki, swetry, torby i buty można kupić już na oficjalnej stronie Gucci i w wybranych butikach. Szersza premiera kolekcji odbędzie się 12 stycznia.