Bohaterkami nowej produkcji Telewizji Puls oraz ZPR Media będą 24 polskie influencerki, których pracą jest Instagram. Zamiast płatnych współprac, darmowych wakacji i masy zdjęć, na antenie zobaczymy dziewczyny w zupełnie innej rzeczywistości niż ta instagramowa, do której są przyzwyczajone.
„– Tu nie będzie egzotycznych wyjazdów, szalonych imprez, drogich samochodów, markowych ciuchów i pięknych zdjęć. Zobaczymy za to bohaterki w obliczu wyjątkowo trudnych dla nich zadań do wykonania”, możemy przeczytać w oficjalnym opisie programu.
Polskie boginie internetu będą miały do wykonania zadania wymagające z ich strony nie lada wysiłku. Co to znaczy? Producenci programu uznali, że aby było ciekawiej, dziewczyna, która jest fanką owoców morza, będzie miała za zadanie wypatroszyć ryby, amatorka kwiatów obierze rośliny z liści i kolców, a singielka stanie w obliczu pracy w wielodzietnej rodzinie. Brzmi ciężko jak dla instagirl wiodącej wygodne życie, nieprawdaż? Ich zmagania będzie oceniać jury, w którego skład będą wchodzić osoby zupełnie odcięte od świata social mediów. W każdym odcinku pojawią dwie bohaterki rywalizujące ze sobą w poszczególnych zadaniach. Wachlarz emocji gwarantowany.
Wśród uczestniczek pojawi się na pewno Magdalena Lubacz, zwyciężczyni „Projektu Lady”, którą na Instagramie znajdziemy pod pseudonimem Maluba. W programie pojawią się także Nicki Queen, Dagmara Szewczyk oraz Ann Bizzare. Reszty nazwisk jeszcze nie podano.