Answear.com kieruje swój komunikat do ludzi w różnym wieku, tych młodszych i tych starszych, którzy pielęgnują w sobie „młodość ducha” i nie boją się łamać stereotypów, odrzucać schematów, korzystać z okazji i wykorzystywać tego, co przyniesie im los. Skupiają się na przeżyciach i na radości, jaką niesie eksperymentowanie z modą. Kochają indywidualizm, pielęgnują wolność wyboru i nie mają nic przeciwko wyznaczaniu własnych trendów, zamiast podążania za cudzymi. Zarówno w życiu, jak i kreowaniu własnego stylu.
Answear.com jako internetowy sklep z modą, dysponuje ofertą dopasowaną do potrzeb różnych klientów – zarówno tych, którzy preferują klasyczny styl, jak i tych lubiących żyć na luzie. Sklep oferuje dostawę nawet tego samego dnia w największych miastach Polski, a do pozostałych miejsc na terenie kraju dociera nawet w 24 godziny, tym samym spełniając oczekiwania osób uwielbiających szybkie zakupy. Kolejnym ważnym aspektem jest Answear Club – wyjątkowa i bezpłatna opcja dla każdego zarejestrowanego użytkownika, zapewniająca atrakcyjne zniżki na kolejne zakupy.
Za reżyserię spotu odpowiada Łukasz Zabłocki, który zdecydował się na realizację spotu na taśmie 35 mm, dzięki czemu całość zyskała autentyczny, filmowy charakter.
Kampania jest realizowana na 7 rynkach (Polska, Ukraina, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia i Bułgaria) i obejmuje spoty telewizyjne 30” i 15” oraz działania digital. Za strategię komunikacji i big idea kampanii odpowiada Feeders Agency. Za produkcję Papaya Films. Z ramienia Answear kampanię koordynowali Wojciech Tomaszewski – Dyrektor ds. Marketing i E-commerce oraz Katarzyna Kaczmarczyk – Kierownik Marketingu.