Już 28 stycznia odbędzie się premiera ich najnowszej produkcji „Medium", inspirowanej „Silent Hill" oraz... obrazami Zdzisława Beksińskiego, którego styl określany jest jako dystopijny surrealizm. W „Medium" usłyszymy ścieżkę dźwiękową skomponowaną przez Arkadiusza Reikowskiego oraz Akirę Yamaokę, kompozytora soundtracku do serii gier „Silent Hill".
Akcja „Medium" toczy się w latach 90. w Krakowie. Gracz wciela się w rolę Marianne, tytułowego medium, która potrafi przenikać do świata duchów. Nękana mrocznymi wizjami związanymi ze śmiercią dziecka, Marianne decyduje się rozpocząć śledztwo na własną rękę. Kolejne odkrycia prowadzą ją do opuszczonego hotelu Niwa, przypominającego zaprojektowany w latach 60. przez Witolda Cęckiewicza hotel Cracovia. Podczas podróży będzie musiała wykorzystać swoje nadnaturalne zdolności, aby rozwiązać zagadki w obu wymiarach. Największym wyzwaniem będą jednak spotkania z Paszczą, czyli potworem zrodzonym z niewyobrażalnej tragedii.
Największym atutem „Medium" jest to, że w określonych momentach gra toczy się jednocześnie w dwóch światach, które rządzą się zupełnie innymi prawami. Przykładowo, aby odblokować drogę w świecie rzeczywistym, bohaterka musi wykonać określone czynności w świecie duchów, inspirowanym twórczością Zdzisława Beksińskiego oraz będącym mrocznym odbiciem rzeczywistości. Warto podkreślić, że podzielenie ekranu w taki sposób to autorski pomysł studia Bloober Team.
W angielskiej wersji usłyszymy Troya Bakera (Paszcza) oraz Mary Elizabeth McGlynn (Marianne), a w polskiej wersji językowej Marcina Dorocińskiego oraz Weronikę Rosati.
Premiera „Medium" już 28 stycznia". Niemal piętnastominutowy gameplay możecie znaleźć poniżej: