Nowy spot kampanii Me, Myself & Touch
Za pomysł i reżyserię kampanii odpowiada Tala Dołgowska – jedna z najbardziej charakterystycznych reżyserek młodego pokolenia, łącząca sztukę i kino w niepowtarzalny, emocjonalny sposób. Absolwentka Szkoły Wajdy i doktorantka Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, ma na koncie współprace z markami takimi jak Miu Miu, MISBHV, YSL czy H&M.
„Tegoroczny spot to kontynuacja historii, którą rozpoczęliśmy rok temu. Pokazujemy różne kobiety - ich emocje, siłę i codzienność - bo to właśnie w tej różnorodności kryje się prawdziwa moc kampanii. Od początku zależało mi, żeby Me, Myself & Touch mówiło głośno o profilaktyce - bez tabu i patosu. Chodzi o prosty, codzienny gest, o kilka minut, które naprawdę ratują życie”, mówi Tala Dołgowska
„Wszystko zaczyna się od samobadania – prostego, codziennego gestu, który powinien prowadzić do USG i mammografii. Kilka minut, które naprawdę mogą uratować życie. To zaproszenie, by pamiętać o tym, że mamy piersi, o które musimy dbać. Dziś ta kampania to już nie tylko przypomnienie o samobadaniu piersi, ale wspólnota kobiet, które wzajemnie się wspierają, inspirują i przypominają sobie, że troska o siebie to także troska o innych. Dlatego, moje drogie kobiety, dziewczyny – pamiętajcie: co miesiąc, między 7. a 10. dniem cyklu, sprawdzajcie swoje piersi, a raz w roku róbcie USG lub mammografię!”, kontynuuje
Do tegorocznego spotu, zostało zaproszonych i wzięło udział prawie 100 bohaterek, z różnych środowisk i branż - kobiet, które wspólnie tworzą emocjonalny portret odwagi, czułości i świadomości swojego ciała. Wśród nich znalazły się między innymi: Zofia Wichłacz, Marietta Żukowska, Katarzyna Cichopek, Ola Ziarek, Pola Sieczko, Maja Firek czy Agata Gwiazdowska. Klasyk Maanam powraca w nowej odsłonie. Za rekompozycję i produkcję odpowiada VOLA default (Wioleta Wnorowska) – producentka i kompozytorka łącząca elektronikę z muzyką filmową. Tym razem ikoniczna piosenka zyskała wyjątkową formę chóralną, w wykonaniu Silesian Chaber Choir Ad Libitum, co nadaje jej zupełnie nowy, emocjonalny wymiar.
Za rekompozycję i produkcję odpowiada VOLA default (Wioleta Wnorowska) – producentka i kompozytorka łącząca elektronikę z muzyką filmową. Tym razem ikoniczna piosenka zyskała wyjątkową formę chóralną, w wykonaniu Silesian Chaber Choir Ad Libitum, co nadaje jej zupełnie nowy, emocjonalny wymiar.
Za realizację spotu, odpowiada zespół, który już w ubiegłym roku połączył artystyczną wrażliwość z mocnym, społecznie zaangażowanym przekazem. Spot wyprodukowała Ewa Kurzawa z domu produkcyjnego Moon Films, postprodukcję zrealizowało Vein Postproduction, a za oprawę wizualną kampanii odpowiada Martyna Wędzicka-Obuchowicz. Koncepcję kreatywną i strategię kampanii ponownie opracowała agencja ALBO ALBO.
Samobadanie jako nowy rytuał
Projekt pokazuje, że rozmowa o piersiach nie jest już tematem tabu, lecz częścią codziennej narracji o zdrowiu i samoświadomości. Zachęca do czułości wobec własnego ciała - bo świadomość i profilaktyka to przede wszystkim forma miłości do siebie.

W tym roku również kontynuowana i skalowana jest akcja związana z naklejkami, które pojawią się w wybranych lokalach partnerskich, nie tylko w Warszawie. Jak mówi pomysłodawczyni kampanii, Tala Dołgowska: “Idziemy dalej i dzięki wszystkim wspierającym nas osobom oraz organizacjom, jesteśmy w stanie przekazywać naklejki i szerzyć naszą misję w kolejnych polskich miastach.”
Naklejki zaprojektowano tak, aby były delikatnym, ale zauważalnym przypomnieniem o comiesięcznym samobadaniu piersi - symbolicznym gestem, który można włączyć w codzienną rutynę, tak jak poranną kawę. Każda z nich zawiera kod QR kierujący do profilu kampanii @me_myself_touch na Instagramie, gdzie znajdują się również materiały edukacyjne i instrukcje dotyczące prawidłowego samobadania piersi. Na naklejkach widnieje również nazwa projektu oraz charakterystyczne hasło Scan(.)&(.)Touch.
Słodki wymiar kampanii
W tym roku Me, Myself & Touch ma także smak kremu waniliowego i malin. W ramach kampanii MOD Donuts stworzyło limitowaną edycję pączka, inspirowanego ideą samobadania, pączek z nadzieniem waniliowo-malinowym będzie dostępny przez cały październik we wszystkich warszawskich lokalizacjach MOD.
Pamiętajmy o samobadaniu!