„Udział kobiet w strukturach zarządzających Grupy OLX jest wysoki. Odzwierciedla strukturę zatrudnienia i wynosi 40 proc. Podobnie na stanowiskach menedżerskich. Struktura zatrudnienia ze względu na płeć nie pokrywa się ze średnią w sektorze technologicznym w Polsce (przeciętnie struktura zatrudnienia to 85 proc. mężczyzn i 15 proc. kobiet), a to oznacza, że w OLX dość wysoka.
Główny przekaz kampanii to równość płci w miejscu pracy. Kobieta i mężczyzna mający te same kwalifikacje powinni zarabiać równo. Równość powinna dotyczyć także innych sytuacji w życiu zawodowym kobiet. Oprócz luki płacowej także awansu, rozwoju zawodowego, powierzonych zadań i odpowiedzialności. W OLX wynagrodzenie dla kobiet i mężczyzn na tych samych stanowiskach jest jednakowe. Grupa OLX jako pracodawca nie różnicuje wynagrodzeń pod względem płci, a jedynie doświadczenia, indywidualnych osiągnięć i realizacji powierzonych i jasno określonych zadań. Proces ewaluacji jest jawny, przejrzysty, a jego zasady znane są pracownikowi. Awans w strukturach grupy OLX jest możliwy w takim samym tempie dla osób pracujących na tych samych stanowiskach, niezależnie od płci. Nie ma średniej awansów, jako takiej wyliczonej dla płci, ale szanse są takie same. Awans zależy od ambicji, zaangażowania i współpracy z menadżerem i HRem” – komentuje sprawę Magda Łukasiuk, PR manager z agencji 180heartbeats + JUNG v MATT, która obsługuje OLX.