Advertisement

Polacy i Czesi lubią dobrze wyglądać. Zalando sprawdziło i zaprezentowało pierwszą lokalną męską kampanię

26-08-2021
Polacy i Czesi lubią dobrze wyglądać. Zalando sprawdziło i zaprezentowało pierwszą lokalną męską kampanię

Przeczytaj takze

Przez długie lata stereotypy dotyczące zakupów funkcjonowały w najlepsze. O wygląd miały dbać przede wszystkim kobiety, zaś mężczyźni zakładali to, co ma zastosowanie praktyczne. Na szczęście to przekonanie ginie w rozumieniu powszechnym, a Zalando zajrzało na poszczególne rynki, by dowiedzieć się, czego faktycznie chcą faceci. Efektem jest pierwsza lokalna kampania wiodącej europejskiej platformy modowej i lifestyle’owej skierowana do mężczyzn z Polski oraz Czech – „Dla Ciebie, dla niego, dla nas”. W czym ich zobaczymy?

Mężczyźni na front

Nie płeć świadczy o kreatywności, a kreatywność nie dotyczy wyłącznie światka skupionego wokół sztuki i kreacji. Coraz więcej ludzi się o tym przekonuje, dzięki czemu stereotypy jak ten wspomniany zamierają, tworząc miejsce dla swobody wyboru. Koncepcja kampanii Zalando opiera się na badaniach, z których wynika, że mężczyznom zależy na wyglądzie, lecz chcieliby, aby zakupy przebiegały w bardziej płynny i komfortowy sposób. Bohaterowie „Dla Ciebie, dla niego, dla nas” prezentują atrybuty platformy Zalando, które odpowiadają na te potrzeby mężczyzn, np. proste wyszukiwanie produktów, długi czas na zwrot czy dostępność zarówno lokalnych, jak i globalnych marek w jednym miejscu.
W kampanii promującej męską odzież i akcesoria wzięli udział: aktor Maciej Musiałowski oraz model i zawodnik MMA Gamou Fall z Polski, a także prezenter telewizyjny Leoš Mareš, aktor Jan Cina oraz piosenkarz David Koller z Czech. Spot został wyreżyserowany przez utalentowanego Luboša Vacke, a za zdjęcia odpowiada wielokrotny zdobywca Złotych Lwów na festiwalu filmowym w Cannes, Pavel Hejný.
Obejrzyjcie spot:
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement