Advertisement

Powstała aplikacja randkowa dla pokolenia Z, która nie pozwala na ghosting

25-01-2022
Powstała aplikacja randkowa dla pokolenia Z, która nie pozwala na ghosting
Zainteresowanie aplikacjami randkowymi ciągle rośnie, w wyniku czego nowe portale muszą być innowacyjne. Zwykłe przesuwanie w prawo czy lewo już nikomu nie wystarcza. Teraz wchodzimy na wyższy poziom poznawania ludzi w internecie!

Przeczytaj takze

Nowa aplikacja randkowa Snack powstała wraz z początkiem 2021 roku i wywołała spore zainteresowanie. Jej odbiorcami są wyłącznie młodzi ludzie w wieku 18-35 lat, którzy będą musieli nagrywać filmiki żeby poznać nowe osoby.

Nowoczesna forma randkowania

Twórczyni tej aplikacji randkowej, Kim Kaplan, postanowiła połączyć popularną aplikację randkową Tinder z TikTokiem. Głównym założeniem jej projektu jest ułatwienie nawiązywania kontaktu z drugą osobą poprzez udostępniane wideo. Według Kim filmy lepiej oddają charakter użytkowników i pozwalają na dokładniejsze przedstawienie swoich zainteresowań i stylu życia. Gdy dwóch użytkowników da sobie nawzajem lajka pod filmem, wtedy system łączy ich w parę, umożliwiając dalszą komunikację.
Dodatkowym atutem tej aplikacji jest utrudniona funkcja retuszowania video. Wiele osób stosuje filtry do zdjęć i przekształca swoje fotografie, tworząc postaci nie przypominające oryginału. Natomiast zmiany w filmikach wiążą się z większą biegłością w edycji, której wiele osób nie posiada.

Zabawa tylko dla młodych

Snack reklamuje się w mediach, jako „aplikacja randkowa nie dla twoich rodziców”, dlatego że starsze pokolenia nie rozumieją działania nowoczesnych funkcji. Nowe aktualizacje pilnują porządku i uczciwych zachowań, tym samym zabezpieczając użytkowników. Na innych portalach randkowych bardzo często występuje zjawisko ghostingu, które polega na nagłym urywaniu kontaktu z drugą osobą. Bierze się to z utraty zainteresowania i niechęci do kontynuacji rozmowy.
Z tego powodu aplikacja wprowadziła nowy, nieco inny niż zwykle zestaw funkcji. Użytkownicy, którzy regularnie ignorują wiadomości od innych, mają utrudniony dostęp do poznawania nowych ludzi. Kim Kaplan pracuje także nad współpracą TikToka ze Snackiem, aby jeszcze bardziej ułatwić dostęp użytkownikom do wzajemnych treści.
W niedalekiej przyszłości Snack prawdopodobnie rozszerzy swoją grupę docelową także o starszych użytkowników, gdyż tak samo jak to jest w przypadku TikToka, Snackiem z czasem zaczęli się także interesować coraz starsi użytkownicy.
/tekst: Julia Jankowska/
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement