„Fundacja Nasze Dzieci - Edukacja, Zdrowie, Wiara” jednak się nie poddaje i powraca z kolejną akcją, w ramach której polskie miasta zalały billboardy z dziecięcym napisem „Kochajcie się mamo i tato". Celem kampanii jest „promocja wartości miłości małżeńskiej i rodzicielskiej", a na plakaty i billboardy można się natknąć niemal na każdym kroku.
„- Celem akcji plakatowej jest promocja wartości miłości małżeńskiej i rodzicielskiej. Nie ma ona innych celów poza pokazywaniem wagi dobrych, prawidłowych relacji pomiędzy rodzicami, małżonkami dla tworzenia trwałych więzi małżeńskich i rodzinnych, co stanowi podstawę prawidłowego, zdrowego rozwoju dzieci”, brzmi opis kampanii.
Za akcję odpowiada „Fundacja Nasze Dzieci - Edukacja, Zdrowie, Wiara” z Kornic. To inicjatywa charytatywna, bazująca na trzech filarach: Edukacja – Wiara – Zdrowie, której celem jest wspieranie rodzin, jako naturalnego i najważniejszego środowiska wychowawczego dla człowieka. Na stronie fundacji możemy przeczytać, ze jednym z jej podstawowych zadań jest program wspierania macierzyństwa, oraz ochrony życia nienarodzonych od momentu poczęcia dziecka. Fundacja m.in. udziela wsparcia kobietom kobietom w ciąży.
Co ciekawe, założycielem Fundacji „Nasze Dzieci" jest Mateusz Kłosek, właściciel istniejącej od 1998 roku firmy rodzinnej Eko-Okna, będącej jednym z czołowych producentów okien, drzwi i bram. W 2020 roku firma przekroczyła magiczną barierę 2 mld zysków i po raz kolejny znalazła się w gronie laureatów listy Diamentów magazynu „Forbes". W tym roku Kłosek zadebiutował na miejscu 97. na liście 100 najbogatszych Polaków „Forbesa". Jego majątek oszacowano na 674 mln zł.
„- Nie rozumiem skąd przeświadczenie o wyłącznie antyaborcyjnym przesłaniu akcji plakatowej. Celem nadrzędnym tej akcji, jak i samej działalności Fundacji Nasze Dzieci - Edukacja, Zdrowie, Wiara, jest afirmacja życia we wszystkich jego aspektach. W prowadzonej i udokumentowanej działalności zajmujemy się szeregiem działań na rzecz osób potrzebujących pomocy, które to aktywności nie są - także za sprawą Fundacji - nagłaśniane. Założenie, iż jedynym celem akcji jest ochrona życia poczętego jest istotne, przy czym przekaz intencji jaka towarzyszyła akcji plakatowej został spłycony. Szanujemy ludzi w każdym wymiarze i na skalę posiadanych możliwości pomagamy”, powiedział Mateusz Kłosek, kiedy jesienią zrobiło się głośno o billboardach i plakatach przedstawiających dziecko w pozycji embrionalnej.
W 2019 roku Fundacja „Nasze Dzieci" połączyła siły z czasopismem „Miłujcie się!", należącym do wydawnictwa Agape. W efekcie w Poznaniu pojawiły się ewangelizacyjne banery, zachęcające do konkretnych czynów miłości bliźniego. Kłosek zainwestował także w katolicką kawiarnię „Niebo w mieście" w Raciborzu oraz ufundował klasztor Wspólnoty Niepokalanej Matki Wielkiego Zawierzenia w Pietrowicach Wielkich.
W trakcie pierwszego lockdownu pracownicy Eko-Okiem wypuścili do nieba różaniec z balonów, aby podziękować Kłoskowi i zjednoczyć się z nim w jego wizji i hierarchii wartości.