Nowa kampania zatytułowana „Our Time Has Come” przedstawia fantazję o zwierzętach, żyjących swobodnie w Londynie i zajmujących swoje miejsca wśród ludzi noszących ekologiczne, luksusowe ubrania. Projekt uwzględnia wizję adaptacji dzikich zwierząt do warunków metropolii. Takie wyobrażenie kreuje obraz zwierząt i ludzi jako równych sobie, funkcjonujących w podobny sposób. Całą aranżację najnowszej kampanii można zobaczyć na Instagramie artystki. Aktualnie do obejrzenia są dwa odcinki, a opis każdego z nich uwzględnia szlachetny cel. Tym razem Stella McCartney apeluje do swoich odbiorców o podpisanie petycji „Stop Deadly Fur Humane Society Global” w ramach walki z okrucieństwem kierowanym w stronę zwierząt. Warto zaznaczyć, że Stella McCartney w swojej marce nie używała skóry, piór, futra ani skór w żadnym ze swoich produktów od czasu wprowadzenia na rynek w 2001 roku. Ponadto projektantka wzywa wszystkie kraje do zakazu hodowli futer, podkreślając niebezpieczeństwo tego rodzaju handlu dla życia ludzi i zwierząt podczas pandemii COVID-19.
Warstwa wizualna kolekcji na okres jesieni 2021, była w dużej mierze oparta na stylistyce odzieży sportowej, została jednak wzbogacona o miękkość, zmysłowość i płynność. Asortyment obejmuje rozpoznawalne torby wegańskie, takie jak kultowa Falabella, a także nowe modele, wykonane w 80% z ekologicznych materiałów. Nie brakuje tu eklektycznych akcentów, kolorów i dynamizmu. Ta kolekcja jest jak dotąd najbardziej zrównoważonym projektem brytyjskiego domu mody i udowadnia, że ekologiczna świadomość ma sens i w połączeniu z kreatywnością tworzy szlachetny duet.