Film promujący kampanię został wykonany tak, że od razu rzuca się w oczy. Poznajemy w nim grupę młodych ludzi, neohippisów, którzy zmęczeni są zasadami ustanowionymi w różnych dziedzinach życia. Zamiast tego tęsknią za wolnością i starają się walczyć o to, by móc mówić, co chcą i jak chcą. a przy tym manifestować ważne dla siebie wartości. Oczywiście m.in. nosząc buty, przy produkcji których nie ucierpiało żadne zwierzę.
„– Ta kampania to nie tylko nasze wartości, ale też apel do wszystkich, których obchodzi los tego świata. Chcemy zwracać uwagę na to jak ważna jest decyzja każdej jednostki, zachęcać do buntu przeciw niesprawiedliwości czy ograniczaniu praw jakiejkolwiek czującej istoty i namawiać do zmiany tego, co nam nie odpowiada”, twierdzi projektant marki Sebastian Szypuła.
Według marki Bohema Clothing moda etyczna to właśmie moda pozbawiona cierpienia. To moda tworzona z poszanowaniem ludzkiej pracy, z poszanowaniem środowiska, planety, czyli również zwierząt. Marka powstała po to, by dawać alternatywę, której brakuje w rodzimej modzie. Bohema udowadnia, że buty wykonane z roślinnych skór mogą być designerskim i trwałym rozwiązaniem, które pozwala uniknąć okrucieństwa.
W kampanii widzimy młodych ludzi ubranych w wegańskie buty, żyjących w zgodzie z naturą i miłości ze zwierzętami, które traktują jako równych sobie. Pełna kolekcja uzupełniana jest sezonowymi dropami, które zostają w ofercie marki na dłużej. W tym sezonie do kolekcji dołączyła linia sneakersów i masywne derby, a już w połowie grudnia do portfolio marki dołączą trzy kolejne modele.
W komunikacji nowej kampanii marki Bohema Clothing z pewnością pomoże bardzo estetyczny i zapadający w pamięć spot, który ją promuje. Muzykę do kampanii skomponował Szymon Weiss, a za dynamiczny montaż odpowiada Łukasz Kowalski.
„– Bardzo ważne jest dla nas w jaki sposób powstała ta kampania. Cieszymy się, że mogliśmy zrealizować ją z zaangażowanymi artystycznie, ale też społecznie twórcami. Scenariusz stworzyliśmy wspólnie z reżyserem Kubą Zarzyckim, który razem z operatorem Mateuszem Golisem czuwali nad wspólną wizją. Bardzo ważny był dla nas dobór miejsc, chcieliśmy połączyć oniryczne Opary Absurdu, z miejscami, w których natura przeplata się z walką o prawa zwierząt jak Fundacja Zwierzęca Polana”, powiedziała współtwórczyni marki Wiola Wiertel.
Director: Kuba Zarzycki
Scenario: Kuba Zarzycki x Bohema Studio
DOP: Mateusz Golis
DOP Assistant: Marcin Gołąb
Gaffer/Light: Emil Prokop
Art&Creative Direction: Bohema Studio: Sebastian Szypuła
Produced by: Bohema Studio: Wiola Wiertel
Music: Szymon Weiss
Editor: Łukasz Kowalski
Color Grading: Asia Skórka
Online: Łukasz Skórski
Stylist: Marta Śliwińska
Stylist Assistant: Ania Grabiańska & Anna Nicol
Make-up & Hair: Marcin Jędrzejewski
Make-up Assistant: Dagmara Rodak
Special Thanks: Ozi Jarczewska, Paulina Jaśkowska, Damian Zwierzęca Polana, Tomasz Kudelski
Cast: Alicja Przybysz, Karolina Chmiel, Kalina Kuran, Milena Tes, Wiktoria Chorążak, Magda Lewkowicz, Paweł Chomontowski, Kacper Stachyra, Władysław Turański, Natalia Taradaj, Dominika Górniak, Giorgia Gwiazdowska, Laura Kotarba.