Czas jest tym, jak go wykorzystamy. Zamiast jednak liczyć minuty upływające na klasycznej tarczy, możemy za każdym razem dostać przysłowiowego kopa do działania, ciesząc oczy kolorami na nowych zegarkach od marki Swatch. W kolekcji BIG BOLD PLANETS fioletowe, zielone, pomarańczowe i niebieskie detale idealnie współgrają z matowymi, czarnymi paskami i 47-milimetrową kopertą prezentującą widoczny mechanizm. Dodajmy do tego kolorowe nadruki na tarczy, a wszechświat popkultury znajdzie się dosłownie na wyciągnięcie ręki. Swatch czerpie z niego garściami, czego dowodzą kolejne kolekcje marki.
Przy okazji premiery BIG BOLD PLANETS powstała międzynarodowa kampania, za którą odpowiada utalentowany team z Polski. Zdjęcia wykonał Filip Zwierzchowski, który w fotografii uwielbia grę kompozycji i świateł. Prywatnie mąż Malwiny i ojciec trzyletniego Henia, a także miłośnik żeglarstwa. Wideo do kampanii stworzyła Natalia Dołgowska, uczestniczka programu dokumentalnego Union Docs – Center of Documentary Art w Nowym Jorku, artystka wizualna oraz reżyserka. Za scenografię z kolei odpowiada Dorota Boruń, absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu, która w branży pracuje od ponad dziesięciu lat. Jej twórczość można oglądać w magazynach modowych, reklamach oraz teledyskach. Natomiast o to, aby wszystko doszło do skutku, zadbała Ania Matraszek z firmy Swatch oraz Michał Rej, jeden z najlepszych specjalistów w dziedzinie produkcji sesji, eventów i public relations.