Advertisement

CIAŁOlubne, czyli kampania społeczna pełna dzieł sztuki! Już w czwartek w K MAG ArtSpot

30-11-2021
CIAŁOlubne, czyli kampania społeczna pełna dzieł sztuki! Już w czwartek w K MAG ArtSpot

Przeczytaj takze

Projekt społeczny zainicjowany przez Agatę Rek i Agatę Wierzbicką porusza temat body shamingu i ogromnego braku akceptacji ciała, który dotyka wielu Polaków (i, może przede wszystkim, Polek!). Wernisaż odbędzie się w naszym K MAG ArtSpot już w czwartek! Zapraszamy od godziny 18:00.

Jak pokochać siebie?

Projekt ma pobudzić ludzi do dyskusji i zastanowienia się nad tematem body shamingu. Jak mówią organizatorki, celem kampanii jest kształtowanie dobrych postaw w społeczeństwie. Sztuka ma uwrażliwić odbiorców i wybudzić chęć pokochania ciała.
– Wierzymy, że uniwersalny język jakim jest obraz, pozwoli dotrzeć do większej grupy odbiorców, również poza granicami Polski. Jako artyści czujemy odpowiedzialność, aby poprzez sztukę poruszać istotne tematy, które skłaniają do refleksji, opisuje projekt Agata Rek.
Wszystkie prace mają nawiązywać do osobistych doświadczeń twórców. Tym samym wystawa jednocześnie zachowa ogromną różnorodność, jak i ukaże wrażliwość poszczególnych artystów.

Wystawa w K MAG ArtSpot

W projekcie biorą udział tacy artyści jak pracująca m.in. z marką Dior Sylwia Dębicka, nominowana do nagrody Kobieta Roku Olka Osadzińska lub absolwentka Central Saint Martins w Londynie Karolina Pawelczyk. Wszystkie wydruki zostały natomiast przygotowane przez przez warszawską drukarnię Cëräsüs.
Wernisaż CIAŁOlubnych odbywa się już w ten czwartek o godzinie 18:00 w K MAG ArtSpot, a wszystkie prace będziecie mogli oglądać do końca grudnia!
/tekst: Michelle Brustad/
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement