Estoński raper Tommy Cash znany jest z najróżniejszych dziwności, czego przykładem mogą być najdłuższe Adidasy Superstary. Niedawno wystąpił także w duecie z Quebonafide. Teraz przyszedł czas na nieco mroczniejszą współpracę z siecią McDonald’s.
„– McDonald’s powiedział, że jeżeli pod tym postem będzie przynajmniej 15000 komentarzy, to dołożą do swojej oferty Sad Meal... !!! Więc pokażmy im!!!”, napisał pod swoim zdjęciem na Instagramie Tommy Cash.
Na reakcję internatów nie trzeba było długo czekać. Post obecnie ma około 270 tysięcy lajków oraz ponad 31 tysięcy komentarzy. No cóż, McDonald’s nie ma wyjścia i musi wywiązać się z obietnicy. Czekamy z niecierpliwością.
Ekscentryczny raper zaprezentował na swoim Instagramie wizualizację Sad Meal’a.
Internauci komentowali nowy zestaw jako tradycyjny posiłek najbardziej depresyjnej części Europy, czyli północy. Znajdziemy w nim rybnego burgera z bułką i ciemnym chlebem, a także serem pleśniowym. Zamiast frytek będzie można skosztować kiszonych ogórków, a do picia dostaniemy napój z bitą śmietaną oraz wodę... albo wódkę, jak to komentują internauci. Ciężko wywnioskować ze zdjęcia, ale jak to mówią – głodnemu chleb na myśli. Wszystko oczywiście w czarnych opakowaniach z białą literką „M”, odwróconym uśmiechem i tzw. kropką nienawiści, aby dodać jeszcze szczyptę grozy.
McDonald’s po raz kolejny zdecydował się na współpracę ze znaną osobowością. Do tej pory mogliśmy być świadkami kolaboracji z Travisem Scottem, koreańskim boysbandem BTS czy nawet raperką Saweetie. Owoców współpracy z Tommym Cashem możemy spodziewać się jesienią 2022 roku.