Advertisement

Måneskin w nowej kampanii Gucci. Dom mody prezentuje nową kolekcję Aria

13-09-2021
Måneskin w nowej kampanii Gucci. Dom mody prezentuje nową kolekcję Aria

Przeczytaj takze

Nagie kobiety zasłonięte jedynie torebkami, logo Gucci na klatce piersiowej tajemniczego modela, a na deser zespół Måneskin. Wszystko to zaserwował nam dom mody, prezentując najnowszą kampanię Gucci Aria.

Pełna kontrowersji Aria

Kampanię otworzył krótki filmik na Instagramie, w którym widzimy nagi tors modela, który zakłada łańcuch z logiem Gucci. Towarzyszy mu przy tym elektroniczna muzyka wprowadzająca nas w nastrój tajemniczości. Wszystko to podpisane jedynie hasztagiem GucciAria i informacją, że debiut kampanii zaplanowano na następny dzień.
Pomiędzy intrygującym trailerem na Instagramie pojawiły się jeszcze zdjęcia modelek, które pozują nago jak do klasycznego obrazu. Zasłaniają je jedynie skórzane torebki z bambusowymi rączkami.
Najlepsze zdjęcia zostawiono dla nas jednak na koniec. Twarzą nowej kolekcji stał się bowiem zespół Måneskin. Znana z Eurowizji włoska grupa podbijająca zarówno listy przebojów, jak i serca wiernych fanów pozowała dla Gucci Aria w wytwornej scenerii.
Na promocyjnej fotce, którą udostępnił Gucci na Instagramie, widzimy niezwykle majestetacznych muzyków w futrach, czarnej koronce i harnessie. Krótko po tym zespół Måneskin pokazał nam na swoim profilu jeszcze drugą fotografię. Tam pozują już w stylówkach przypominających muzyków z lat 70. Kolorowe garnitury, dużo wzorów i kolorów. Do tego Thomas siedzący na welurowej kanapie z gitarą elektryczną w ręce.

Hotel Gucci

Jako promocja nowej kolekcji na Instagramie marki pojawił się też filmik, którego scenerię osadzono w pełnym erotyki hotelu. Wraz z operatorem odwiedzamy kolejne pokoje i obserwujemy mieszkańców. Tam również pojawia się Måneskin, a za kamerą staje nawet Damiano, który pokazuje nam kreacje reszty członków zespołu.
– To narodziny Erosa, starożytnej i pierwotnej siły, która napędza pragnienie poprzez próbę scalenia wcześniejszej separacji. Mit identyfikuje się w relacji z Innym do żywotnego impulsu, który zobowiązuje każdego z nas do przywrócenia utraconej jedności, czytamy w opisie.
Spot wykorzystuje piosenkę „I Want You” w wykonaniu Madonny i Massive Attack.

Måneskin triumfuje

Włoski zespół znany z konkursu piosenki Eurowizji nie znika z nagłówków gazet od finału w maju tego roku. Już w ciągu kilku tygodni po wygranej zdobyli złote i platynowe krążki w piętnastu krajach. Jeszcze niedawno nagrali nową wersję hitu „I Wanna Be Your Slave” z Iggym Popem, a w oryginalnym teledysku do utworu widzimy ich w kreacjach Gucci.
Måneskin idą jak burza, a my nie możemy doczekać się, kiedy pokażą nam kolejne efekty swojej pracy.
/tekst: Michelle Brustad/
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement