Kampanię otworzył krótki filmik na Instagramie, w którym widzimy nagi tors modela, który zakłada łańcuch z logiem Gucci. Towarzyszy mu przy tym elektroniczna muzyka wprowadzająca nas w nastrój tajemniczości. Wszystko to podpisane jedynie hasztagiem GucciAria i informacją, że debiut kampanii zaplanowano na następny dzień.
Pomiędzy intrygującym trailerem na Instagramie pojawiły się jeszcze zdjęcia modelek, które pozują nago jak do klasycznego obrazu. Zasłaniają je jedynie skórzane torebki z bambusowymi rączkami.
Najlepsze zdjęcia zostawiono dla nas jednak na koniec. Twarzą nowej kolekcji stał się bowiem zespół Måneskin. Znana z Eurowizji włoska grupa podbijająca zarówno listy przebojów, jak i serca wiernych fanów pozowała dla Gucci Aria w wytwornej scenerii.
Na promocyjnej fotce, którą udostępnił Gucci na Instagramie, widzimy niezwykle majestetacznych muzyków w futrach, czarnej koronce i harnessie. Krótko po tym zespół Måneskin pokazał nam na swoim profilu jeszcze drugą fotografię. Tam pozują już w stylówkach przypominających muzyków z lat 70. Kolorowe garnitury, dużo wzorów i kolorów. Do tego Thomas siedzący na welurowej kanapie z gitarą elektryczną w ręce.
Jako promocja nowej kolekcji na Instagramie marki pojawił się też filmik, którego scenerię osadzono w pełnym erotyki hotelu. Wraz z operatorem odwiedzamy kolejne pokoje i obserwujemy mieszkańców. Tam również pojawia się Måneskin, a za kamerą staje nawet Damiano, który pokazuje nam kreacje reszty członków zespołu.
„– To narodziny Erosa, starożytnej i pierwotnej siły, która napędza pragnienie poprzez próbę scalenia wcześniejszej separacji. Mit identyfikuje się w relacji z Innym do żywotnego impulsu, który zobowiązuje każdego z nas do przywrócenia utraconej jedności”, czytamy w opisie.
Spot wykorzystuje piosenkę „I Want You” w wykonaniu Madonny i Massive Attack.
Måneskin idą jak burza, a my nie możemy doczekać się, kiedy pokażą nam kolejne efekty swojej pracy.
/tekst: Michelle Brustad/