Advertisement

Margaret na Times Square

19-05-2022
Margaret na Times Square
Polska wokalistka pojawiła się na słynnym nowojorskim skwerze w ramach akcji wspierającej młode artystki.

Przeczytaj takze

Margaret jako ambasadorka miesiąca programu EQUAL pojawiła się na billboardzie na Times Square. Program, do którego dołączyła artystka to globalna inicjatywa Spotify, służąca wsparciu kobiet w branży muzycznej. W ramach programu na platformie działa playlista, na której znajdują się wyłącznie utwory stworzone przez kobiety. Firma wprowadziła także jej lokalne wersje, w tym już od ponad roku edycję Polska. W ramach swojej inicjatywy serwis wspiera także prokobiece organizacje na całym świecie.

Silniejsza pozycja kobiet w branży muzycznej

W Polsce, od maja 2021 r. do końca kwietnia 2022 r., liczba artystek, które pojawiły się na playlistach redakcyjnych Spotify wzrosła aż o 32% w porównaniu z poprzednim okresem od maja 2020 r. W ciągu pierwszego roku działania EQUAL na redakcyjnych playlistach Spotify zadebiutowało o 48% więcej artystek.
To dla mnie bardzo ważne, bo siostrzeństwo jest dla mnie ultra ważne. Wspieranie kobiet w branży i poza nią stało się moim hobby, od kiedy zdałam sobie sprawę jak często bywamy nieczułe i ostre dla siebie. Playlista poświęcona kobietom i ich wrażliwości jest dla mnie osobiście bardzo ważnym komunikatem, tym bardziej cieszę się że mogę być tego częścią – tłumaczy Margaret.
Posłuchajcie najnowszego singla Margaret "Cry in My Gucci":
FacebookInstagramTikTokX
Advertisement