Ekipa to grupa internetowych twórców z Krakowa, która powstała w 2018 roku. Wspólnie nagrywają filmiki lifestylowe, a ich twórczość oglądają miliony internautów. W 2020 roku ich piosenka „Przejmujemy Jutuby" była najczęściej oglądanym wideo na polskim YouTubie, więc nic dziwnego, że teraz zdecydowali się wydać krążek. Premiera albumu „EKIPA - SEZON 3" jest zaplanowana na czerwiec, ale już można zamawiać go w pre-orderze. Jest dostępny w trzech wersjach: Deluxe, Deluxe premium oraz Deluxe box premium, który kosztuje 399 złotych i który zawiera m.in. puszysty kapelusz buckethat czy bilet kolekcjonerski na wydarzenie z koncertem oraz możliwością spotkania się z członkami Ekipy.
W klipie do trzeciego singla „Chill" promującego nadchodzący album, youtuberzy popijają piwo Wojewódzkiego oraz Palikota. Teledysk zapowiedział na Instagramie sam Wojewódzki, u którego Ekipa gościła w połowie kwietnia. Tromba i Patec udzieli wywiadu, podczas gdy Friz, Nowciax i Marcysia zaśpiewali fragment utworu „ZAEBYŚCIE". Reklama piwa BUH w wideo Ekipy wzbudziła niemałe kontrowersje, ponieważ odbiorcami youtuberów jest głównie młodzież. Zabrakło także informacji, że w filmie pojawia się lokowanie produktu.
Przemysław Bobrowicz, dyrektor ds. marketingu w Manufakturze Piwa, Wódki i Wina, do której należy marka BUH, powiedział portalowi Wirtualne Media, że przekazali piwo Ekipie, ale „forma i sposób wykorzystania w teledysku należała do jego autorów".
„- Teledysk zrealizowany przez Ekipę jest ich dziełem autorskim. Nie mieliśmy jakiegokolwiek wpływu na jego treść, jak i formę. Nie ustalono ani nie konsultowano z nami czegokolwiek odnośnie tej produkcji. Jako producenci alkoholu w swojej komunikacji marketingowej przestrzegamy obowiązujących przepisów prawa”, powiedział Bobrowicz portalowi Wirtualne Media.
Olga Sztuba z polskiego oddziału Google poinformowała natomiast, że trwa właśnie weryfikacja w trakcie której okaże się, czy teledysk „Chill" spełnia zasady reklamowe platformy YouTube.