10 Corso Como w Mediolanie to najsłynniejszy concept store na świecie. W 1990 roku założyła go Carla Sozzani, mecenas sztuki i redaktor naczelna włoskiej edycji magazynu Vogue. “Wiele lat temu, będąc pierwszy raz w 10 Corso Como moje myśli zaprzątała moda i właśnie z moją marką fashion bardzo chciałem być tam obecny. Wszedłem tam niczym do świątyni designu i mody, jak do kultowego miejsca, które jest obowiązkowym punktem odwiedzin na modowej i artystycznej mapie Mediolanu - byłem nim oczarowany. Tam też pierwszy raz spotkałem się z niszowymi perfumami" - opowiada Michał Gilbert Lach, dyrektor kreatywny marki BOHOBOCO • PERFUME.
Wczoraj, 14 czerwca, spełniło się jedno z największych marzeń polskiego projektanta. "Wtedy nawet nie przypuszczałem, że sam stanę się autorem kolekcji niszowych perfum BOHOBOCO • PERFUME i w najśmielszych snach nie sądziłem, że moje dzieła właśnie w 10 Corso Como będą miały swoją włoską premierę. To jak spełnienie moich najskrytszych marzeń i niesamowite uznanie dla mojej pracy twórczej. Czuję ogromną dumę i satysfakcję przede wszystkim jako artysta, ponieważ obecność w tej kolebce designu jest ogromną nobilitacją. Selekcja marek, które wchodzą w portfolio tego magicznego miejsca jest bardzo ścisła, a kryteria do spełnienia surowe, stąd nie każda marka będzie miała możliwość zaistnieć w tym słynnym concept store. Włoscy konsumenci zdążyli już pokochać moje perfumy, więc obecność w 10 Corso Como jest prawdziwym, wręcz dosłownym ukoronowaniem mojej twórczej drogi w tym kraju" - kontynuuje dyrektor kreatywny marki BOHOBOCO • PERFUME.
Piękna przygoda Michała Gilberta z perfumami zaczęła się w 2012 roku wraz z premierą zapachu BOHOBOCO PERFUME No 1. Ambasadorką debiutu została Marta Żmuda Trzebiatowska. W 2016 roku na rynku pojawiła się cała kolekcja zapachów stworzonych przez polskiego kreatora, a my coraz odważniej zadurzaliśmy się w świecie niszowych perfum. W kryształowych flakonach z welurową zakrętką Michał Gilbert Lach zamknął metafizyczne wspomnienia pachnące m.in. solą morską, pieprzem, czerwonym winem i kawą. Najnowsze kompozcyje marki to BOHOBOCO • PERFUME WET CHERRY • LIQUOR i BOHOBOCO • PERFUME WILD CARROT • OUD, czyli zaskakująca zabawa polskimi sadami i ogródkami.
14 czerwca w kultowym concept store 10 Corso Como w Mediolanie odbyła się oficjalna premiera kolekcji niszowych perfum BOHOBOCO • PERFUME. Z tej okazji wnętrze 10 Corso Como wypełniło się dziennikarzami, influencerami oraz miłośnikami niszowych perfum. Dyrektor Kreatywny chętnie dzielił się doświadczeniami, emocjami i wspomnieniami ze swojej przeszłości, ponieważ to one są dla niego główną inspiracją do tworzenia kompozycji zapachowych. "Dzięki obecności w 10 Corso Como kolekcja BOHOBOCO • PERFUME będzie mogła mocniej zapisać się w świadomości międzynarodowych odbiorców, którzy licznie odwiedzają to niezwykłe miejsce" - komunikuje marka.
/tekst: Aleksandra Charzewska/