Nasze numery
#66 #HEARTBREAKHOTEL mobile





#66 #HEARTBREAKHOTEL
Zamarzyło nam się wydanie K MAG-a, w którym najważniejszy będzie dizajn, ale nie tylko jako temat, lecz również formalnie. Oczywiście nie bylibyśmy sobą, gdyby pomysł nie miał drugiego dna. Stąd temat przewodni „Heartbreak Hotel". Skupiamy się tym razem na hotelach, podróżach, hotelingu i często związanych z tym zdradach i łamaniu serc. Nie interesują nas tym razem Elvis Presley i amerykańskie motele. Raczej zbitka tych dwóch słów, odwieczne połączenie podróżowania z pokusą zdrady. Hotel jako intymna przestrzeń, gdzie trafiają nieznajomi z różnych zakątków świata. Miejsce, gdzie ludzie uciekają od rzeczywistości, anonimowo chowają się przed otoczeniem, zapominają się i odpływają.
„Co się stało w hotelu, zostaje w hotelu..." – z tą myślą w głowach marzymy o filmowych spotkaniach przy hotelowym barze i rozwinięciu nocy w jednym z pokoi. W tym numerze wszystko jest minimalistyczne i czyste, no może poza myślami. Klara Czerniewska prezentuje przekrój ważnych zjawisk w rodzimym dizajnie. Nasza dyrektor artystyczna Kaja Kusztra oddaje hołd mojemu ulubionemu malarzowi Edwardowi Hopperowi, czyli artyście, który nasz temat przewodni mógłby śmiało wpisać sobie na wizytówkę... W zestawieniach rozmawiamy o zdradzie z rodzimymi heartbreakerami. Prezentujemy nowe pokolenie artystów – malarza Tymka Borowskiego i nastoletnich hipsterów muzyków z The Dumplings. Minimalizm, dizajn, intymność, zmysłowość przyświeca nam również w sesjach modowych i tu okładkowa koncepcja Roberta Ceranowicza oraz naszych debiutantów z duetu Pik/Kulesza. Wchodzimy w czas wakacyjny, więc przygotujcie się z nami do ucieczki w nieznane. Hotele te dizajnerskie i te małe, magiczne, nieznane, stoją otworem przed nami i czekają na spełnianie naszych fantazji. Samotnie czy w parach, daleko czy blisko, długo czy tylko na chwilę – ważne, by się oderwać. Pora na małe wakacyjne zapomnienie... oczywiście w pokoju hotelowym ;)
K jak Komar, Mikołaj Komar, redaktor naczelny
W tym numerze:

























































